021-41454

زیباترین جاذبه ایران از دید انگلیسی ها

زیباترین جاذبه ایران از دید انگلیسی ها

زیباترین جاذبه ایران از دید انگلیسی ها

زیباترین جاذبه ایران از دید انگلیسی ها

شهرهای تاریخی اصفهان : این شهر که از سال 1598تا1722پایتخت ایران بوده است یکی از زیباترین شهر های دنیا محسوب می شود . و جز محبوب ترین مقصد گردشگری داخل ایران به حساب می اید . خیابان های مملو رنگ سبز گیاهان – معماری معروف اسلامی و کاشی کاری های بی نظیر همگی میدان نقش جهان را احاطه کرده است . این میدان از بزرگ ترین میادین سراسر جهان است و اثار تاریخی ارجمندی چون مسجد لطف الله و عالی قاپو را در خود جای داده است .
مسجد شیخ لطف الله : این مسجد که در سده 1600 ساخته شده است یکی از 4 بنای تاریخی بزرگ نقش جهان می باشد . این مسجد با سنگ مرمر پوشیده شده است و کاشی های نفیس و خوشنویسی های داخلی بنا بسیار چشم نواز است .
مسجد شاه (مسجد امام) میراث جهانی یونسکو در میدان نقش جهان اصفهان می باشد با کاشی های چشم نواز و خطاطی های ماندگار از نمونه شاهکارهای معماری ایران به حساب می اید .
.
بازار اصفهان : خیابانی به طول 2 کیلومتر که قسمت قدیمی شهر را به بخش جدید ان وصل می کند . این بازار از قدیمی ترین و بزرگ ترین بازارهای خاورمیانه به شمار می اید .
پل الله وردی خان : این پل که مشهور به پل سی و سه پل می باشد . واقع در امتداد زاینده رود با 33 دهانه و 295 متر می باشد .
شهر اصفهان در قرن هفدهم دارای حدود ۳۰۰۰ برج منحصر به فرد بود که خانه کبوترها شده بودند. امروزه تنها ۳۰۰ مورد از این برج ها در شهر و اطراف آن باقی مانده است
کلیسای وانک : این کلیسا به معنی کلیسای نجات دهنده مقدس جز کلیساهای تاریخی ارمنیان می باشد . کلیسای وانک در زمان عباس دوم ساخته شده است . شهر اصفهان در قرن 17 دارای برج بی نظیر می باشد که خانه کبوترها شده است . امروزه جز 300 مورد از این برج ها چیزی باقی نمانده است .

یزدان گشت سفیران وقت سفارت انگلیس را در تهران و ترکیه و دبی و ارمنستان برای شما عزیزان می گیرد

اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

مطالب مرتبط

نمایشگاه فناوری لندن,تاریخ نمایشگاه فناوری لندن,اطلاعات نمایشگاه فناوری لندن,نمایشگاه BETT لندن,نمایشگاه فناوری در لندن انگلیس

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :