021-41454

روستاهای فوق العاده زیبای کانادا

روستاهای فوق العاده زیبای کانادا

روستاهای فوق العاده زیبای کانادا

کانادا علاوه بر شهرهای مونترال و ونکوور و تورنتو مکان های دیدنی دیگری دارد. روستاهای کانادا طبیعت بسیار فوق العاده بی نظیری دارند توصیه می کنیم علاوه بر بازدید از شهرهای معروف این کشور از روستاهای ان هم دیدن کنید  ما در این متن چند روستا را به شما معرفی می کنیم.

 

روستای فرلیگسبورگ:

این روستا در استان کبک قرار دارد و رودخانه ای به نام پایک در کنار این روستا وجود دارد و باعث معروف شدن ان شده است و در قرن 18 میلادی هنگامی که لولیالیست های امریکایی به این منطقه امدند این روستا به وجود آمد.

در ان زمان ساختمان و خانه هایی با چوب و اجر ساخته اند که هنوز تخریب نشده اند .کلیسایی در این روستا وجود دارد که قدمتش به 100 سال پیش بر می گردد و اسیاب بادی قدیمی جزو جاذبه های گردشگری ان می باشند.

 

روستای مریکویلد:

در این روستا کلیساهای برای دوران گوتیک و خانه های سنگی دوران ویکتوریا وجود دارد برخی از این خانه ها امروزه به فروشگاه و مغازه تبدیل شده اند و صنایع دستی و هنر می فروشند و علاوه بر مناطق تاریخی تفریحاتی مانند قایق سواری کانو و کایاک دارد.

 

روستای تادوسک:

این روستا برای نهنگ های که از انجا عبور می کنند شهرت دارد در فصل بهار نهنگ ها به سمت اقیانوس اطلس می روند که از این روستا عبور می کنند.

 

روستای ویکتوریا بای د سی:

از دیگر روستاهای فوق العاده زیبای کانادا است. این روستا بین شارلوت تاون و سامرساید قرار دارد و در قرن 19 میلادی ساخته شده است و در این روستا خانه های با سبک ویکتوریا و رنگی رنگی و فانوس های دریایی وجود دارد مردمش بسیار مهربان و خونگرم هستند و سوغاتیش شمع و ظرف های سفالی است.

 

روستای الورا:

در تنگه الورا قرار دارد ودر کنار رودخانه گرند و ایروین صخره های اهکی وجود دارد و تفریحاتی مانند کمپینگ و کایاک سواری و طبیعت گردی دارد.  قدمت ساختمان های این روستا به قرن 19 بر می گردد.

اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

کارمندان در ایتالیا به رئیس خود به همراه عنوان دیره توره یا پرزیدنته (رئیس) اشاره می‌کنند. اگر از عنوان رسمی کسی را نمی دانید ، بسته به جنسیت شخص می‌توانید از نام او به همراه القاب سینیوره (آقا)، سینیورا (خانم) و یا سنیورینا (خانم جوان) استفاده کنید و ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :