021-41454

رشته کوه های راکی

رشته کوه های راکی

رشته کوه های راکی

رشته کوه های راکی

هنگام ورود به ایالت “کلرادو”ی آمریکا رشته  کوه های راکی، نظر هر فردی را جلب می کند.

رشته کوه های زیبایی که اشراف کامل بر شهر دنور مرکز کلرادو دارد و شهرهای دیگر نیز مثل وست مینستر و بروم فیلد و بولدر، با وجود این رشته کوه ها به زیبایی ویژه ای دست یافته اند.

بولدر یکی از شهرهای ایالت کلرادوی آمریکا، نزدیکترین شهر به رشته کوه های راکی است و معمولا کوهنوردان بین المللی برای صعود به قله های مرتفع راکی در این شهر اسکان می یابند.
رشته کوه های راکی در غرب آمریکا واقع شده و بیش از4800  کیلومتر مربع وسعت دارد واز ایالت بریتیش کلمبیا در غرب کانادا شروع شده و تا ایالت نیومکزیکو  در جنوب غربی آمریکا ادامه یافته است.
بلندترین قله، رشته کوه های راکی مانت البرت نام دارد که در ایالت کلرادو واقع شده و با ارتفاعی معادل4401  متر، نظر کوهنوردان را به خود جلب می کند و هر ساله تعداد زیادی از کوهنوردان حرفه ای و بین المللی برای صعود به قله های مرتفع کوه های راکی به کلرادو سفر می کنند.

علاقه مندان به ورزش های کوهستانی نیز با برپایی اردوهای زمستانی و تابستانی، از فضای پاک و مفرح کوهستان بهره می گیرند.

گویا حدود هفتاد میلیون سال پیش این رشته کوه ها به وجود آمده اند و باد و توفان های سهمگینی که در طی دوران گذشته در سطح زمین حاصل شده اند تغییرات فراوانی را در کوهستان پدید آورده و باعث ایجاد پستی و بلندی های فراوانی شده  است.
انسان های دوران یخی در پی به دست آوردن سنگ های گرانقیمت و پوست حیوانات به سمت این رشته کوه ها مهاجرت کردند و سالیان سال در مکان های صعب العبور و قله های مرتفع راکی اسکان گزیدند.
سال ها بعد نیز سربازان اسپانیایی انجا آمدند

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

گردشگری در امریکا

ویزا توریستی امریکا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :