021-41454

رستوران فارسی دبی

رستوران فارسی دبی

رستوران فارسی دبی

رستوران فارسی دبی

دبی شهری زیبا و توریستی است که بیش از ۸۰ درصد از جمعیت ان را مهاجران تشکیل میدهند. مهاجرانی از بسیاری از کشورهای همسایه و دور و اطراف که برای تجارت و زندگی این شهر را انتخاب کرده اند. دبی در صد سال اخیر بسیار دست خوش تحول و دگرگونی شده است و توانسته شهر خود را از یک شهر ساده و بادیه نشین به قطب خرید خاورمیانه و یک منطقه توریستی پرطرفدار تبدیل کند. دبی مکان مناسبی برایب بسیاری از تجارت ها میباشد که یکی از پر سودترین بیزینس هادر این شهر با توجه به خیل عظیم مسافران که به این شهر سرازیر میشوند راه اندازی رستوران میباشد.

در دبی انواع رستوران های ملل مختلف یافت میشود از رستوران های هندی و ایتالیایی تا رستوران های درجه یک  فرانسوی و چینی و هر ملیتی که تصور کنید. یکی از رستوران های مورد علاقه توریست ها و البته ایرانیان مسافر رستوران های ایرانی میباشد که با انواع غذاهای لذیذ ایرانی به پذیرایی از میهمانان خود میپردازند .یکی از رستوران های محبوب و معروف میان ایرانیان رستوران فارسی است. این رستورن معروف با بازگشایی شعبه در دبی طرفداران خود را خوشنود ساخته است و با وعده های متنوع برای نهار و شام میزبان مشتریانش میشود. این رستوران دارای محیطی مناسب و ارام و زیبا برای افراد بزرگسال و کودکان می باشد لذا رستورانی خانوادگی و بسیار مورد توجه است و انواع خدمات گوناگون مانند ارسال غذا به بیرون و ایجاد امکان نشستن در فضای باز برای مشتریان را دارد..رستوران فارسی از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب آماده ی پذیرایی و  ارائه ی خدمات میباشد .این رستوران زیبا در دریاچه ی جمیرا قرار دارد جزیره ای زیبا و بسیار مورد علاقه توریست هاست لذا دسترسی اسان به این رستوران و غذاهای بی نظیرش سبب شده تا همواره میزبان تعداد بالایی مشتری باشد .انواع کباب ها خورشت ها و دسر های لذیذ ایرانی همگی جز منوی این رستوران است.

تور دبی

نمایشگاه زیبایی و آرایشی بهداشتی

مطالب مرتبط

شهر استانبول ، قطب صنعتی و تجاری ، تاریخی و یکی از قطب های بزرگ گردشگری بنا بر پیشینه و پشتوانه تاریخی بسیار طویل و کهن که برمی گردد به دوران امپراطوری عثمانی و فراز و نشیب های بسیار که باعث شده است که استانبول شهری گردد پر از آثار تاریخی ، بناها و معماری های تاریخی و کاخ های تاریخی زیادی باشد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :