021-41454

فرودگاه آتاتورک استانبول

فرودگاه آتاتورک استانبول

فرودگاه آتاتورک استانبول

شلوغ ترین فرودگاه ترکیه در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد، و در قسمت غربی مرکز شهر و نزدیک به بزرگراه Trans-European قرار دارد. فرودگاه آتاتورک استانبول شامل یک ترمینال داخلی قدیمی برای پروازهای داخلی و یک ترمینال بین المللی برای پروازهای بین المللی است. این فرودگاه در رتبه پنجم اروپا قرار دارد.

فاصله این فرودگاه تا مرکز شهر استانبول چقدر است.

استانبول دارای سه فرودگاه است که فرودگاه آتاتورک نزدیک ترین فرودگاه به مرکز شهر است. فاصله بین فرودگاه و شهر قدیمی (سلطان محمود) 19 کیلومتر است که با ماشین حدود 30 دقیقه به شهر می رسید.

می توانید از مترو M1A (قرمز، هر 6 دقیقه) همراه با تراموای T1 (آبی، هر 5 تا 10 دقیقه)،استفاده کنید. پس از ورود به فرودگاه آتاتورک، علائم مترو نوار ریور را دنبال کنید تا به ایستگاه مترو آتاتورک برسید. با مترو و یا تراموا از فرودگاه آتاتورک تا سلطان مهمت (حاجی سوفیا، کاخ توپکاپی و مسجدالقدس سلطان احمد) حدود 45 دقیقه طول می کشد.

بلیط مترو و تراموا یکی است. این بلیط ها را می توانید از دستگاه های جتون تهیه کنید.خرید این بلیط ها با پول نقد سکه ها و اسکناس های کوچک 5، 10 و 20 لیر امکان پذیر است. قیمت یک بلیط  4 لیر است. شما می توانید برای حمل و نقل عمومی در استانبول صرفه جویی کنید و از استانبول کارت استفاده کنید، می توانید از فرودگاه آتاتورک تا سلطان احمد، امینونو، کاراکوی یا کاباتا تنها با 3.95 لیر بروید. همچنین می توانید با مترو M1A از فرودگاه تا ایستگاه اتوبوس استانبول (Otogar) با 20 دقیقه بروید.

 

پارکینگ های رسمی

شما می توانید ماشین خود را در داخل پارکینگ چند طبقه بزرگ و یا در فضای باز پارک کنید. پارکینگ ماشین چند طبقه شامل پارکینگ های قرمز، زرد و آبی است که همه آنها یک قیمت مشابه دارند. پارکینگ ماشین در فضای باز ارزانترین پارکینگ در فرودگاه است.

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان میباشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

تور استانبول

تور ترکیه

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :