021-41454

دلایل برتری ارمنستان برای مهاجرت ( بخش اول )

دلایل برتری ارمنستان برای مهاجرت

دلایل برتری ارمنستان برای مهاجرت

در این مطلب مختصری در مورد دلایل ارجحیت و برتری ارمنستان برای مهاجرت یا حتی میشه گفت برای تور مسافرتی صحبت می کنیم ، البته خب طبیعتا این دلایل و ارجحیت ها را بیشتر در مقایسه با سایر گزینه ها و کشور های اطراف مانند ترکیه ، دبی و … می گوییم و شاید عنوان این پست بهتر بود مقایسه ارمنستان برای مهاجرت با سایر کشورهای همسایه می بود اما کمی هم کلی تر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

دلایل برتری ارمنستان برای مهاجرت »

شاید بخواهید بپرسید چرا ارمنستان ؟ چرا ترکیه نه ؟ چرا دبی نه ؟ البته هر کشوری ممکن است چند دلیل برای خودش داشته باشد که برای مهاجرت بیشتر ترغیب کننده هستند اما دلایل زیر ، دلایل خوبی برای ارمنستان است که شاید برای مهاجرت بعنوان یک کشور همسایه بهتر است.در کل قبل از شرح بیشتر بطور خلاصه اگر بخواهیم چند دلیل مهم تر را بگوییم ، ارمنستان بهتر است زیرا :

  1. امنیت در کشور ارمنستان بالا است
  2. مردم این کشور از آرامش نسبی زیادی برخوردارند
  3. ارامنه بسیار با ایرانیان خوب هستند و در واقع ایرانیان نزد آن ها محترم اند.
  4. قیمت ها و اقتصاد متعادل و مناسب ، از تفریحات و خرید ملک بگیرید تا غذایی که میل می کنید!
  5. نزدیک بودن به ایران و همسایه بودن ارمنستان با ایران ، سهولت سفر بصورت زمینی و هوایی
  6. سهولت پروسه  اقامت و مهاجرت بویژه  در زمینه ثبت ملک یا برند ، شرکت و دریافت اقامت
  7. سهولت انجام پروسه های بانکی ، مالی و اقتصادی
  8. پیشرفت و رشد با سرعت بالا در ارمنستان در طی سال های اخیر ، روندی که همچنان نیز ادامه دارد
  9. آب و هوای خوب این کشور و طبیعت بسیار خوب

دلایل برتری ارمنستان برای مهاجرت » نقد و مقایسه مواردی از لیست بالا

مورد 1 : امنیت بالا در این کشور بیشتر به لطف تلاش پلیس این کشور است ، در این کشور بشدت با جرم ها برخورد می شود ، مانند دعوا و نزاع در اماکن عمومی ، مبارزه با مواد مخدر ، مبارزه شدید با جرائم رانندگی بویژه جرائم مرتبط با مصرف الکل که خطرساز باشد ، و مهمتر از همه جدیت و تعهد واقعا تحسین بر انگیز پلیس این کشور ( این مطلب نیز جالبه حتما بخوانید » ممنوعیت درگیری خیابانی در ارمنستان)

حال آیا همچین موردی را در کشور ترکیه خواهید دید؟ متاسفانه در آنجا برعکس می باشد! از خشونت های مردم بگیرید تا باندهای مافیایی ابر قدرت که با خیال راحت بیزینس می کنند!!

مورد 2 : متاسفانه طبق آمارهای جهانی ، مردم حوالی آسیا و خاورمیانه بویژه کشور هایی مانند ترکیه ، عراق ، سوریه و … از نظر آرام بودن در رتبه های بدی قرار دارند ، حال ارمنستانی را در نظر بگیرید که خشم و عصبانیت در مردم آن بسیار کمتر دیده می شود و آرامش رضایت بخشی را در سراسر ان حس می کنید!

مورد 3 : ارامنه ایرانیان را واقعا دوست دارند ، ایرانی های در ارمنستان نیز همچنین ! چقدر هم خوب است ، یک احترام دو طرفه ! شما در ارمنستان بروید حس می کنید میان ایرانی ها هستید اما مثلا اگر به دبی یا سایر کشور ها عربی همسایه مهاجرت کنید ، متاسفانه همیشه بحش ایرانی و عرب داغ است! همواره با آن دست و پنجه نرم خواهید کرد!

مورد 6 : شاید چیز عجیبی نباشد که مثلا قواین برای دریافت اقامت و یا مهاجرت به کشوری مانند آمریکا سخت باشد! اما وقتی در کشور های جهان سوم و شرقی این سختی ها را ببینید یقینا بی میل می شوید برای مهاجرت به آن کشور ها ، حال ارمنستانی را در نظر بگیرید که سریعا در حال مدرن تر شدن هم از نظر فرهنگی و هم از نظر اقتصادی و پیشرفت است و در عین حال به زبان خودمانی ارمنستان خودشو برامون نمیگیره ! مهاجرت و اقامت در این کشور راحت است ، مثلا شما کافیست با سرمایه ای یک شرکت ثبت کنید و مثل یک شهروند عادی تلاش و کار کنید و آزاری نرسونید به کسی ! اینجاست که می گید ارمنستان رو دوست دارم!

مورد 7 : در ارمنستان جرم و کلاهبرداری خب مسلما وجود دارد اما نسبت به دیگر کشور های همسایه بهتر کنترل می گردد ، این قضیه طیعتا تاثیر خوب در امور اقتصادی و مالی شما دارد ، بجرات در ارمنستان برای انجام امور بانکی ، مالی یا تجاری بعنوان یک مهاجر ترس و نگرانی خیلی خیلی کمتری دارید نسبت به کشورهایی مانند ترکیه یا دبی! در ترکیه کافیست کم تجربه و جوان باشید ، رحمی بهتان نمی گردد ا و یا مثلا در دبی خودتان را در یکی ار بزرگترین قطب های تجاری دنیا خواهید یافت که بقول معروف دوام اوردن در این دنیای تجاری کار هر کسی نیست!

مواردی را که نقد نکرده ایم بدیهی و واضح بوده اند و نیازی به توضیح خاصی نبوده اند ، امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و در بخش دوم مطلب دلایل برتری ارمنستان برای مهاجرت در آینده کمی بیشتر بجای مقایسه ، در مورد خود مزایا ارمنستان برای مهاجرت صحبت می کنیم.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ارمنستان

 

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

  1. سلام روزبخیرخسته نباشید با سرمایه50میلیون می شودزندگی نسبتا مناسبی داشت بطورکلی میشودزندگی کرد در زمینه اشتغال میشه حساب کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :