021-41454

درباره ملکه انگلیس

درباره ملکه انگلیس

درباره ملکه انگلیس

درباره ملکه انگلیس

هر ساله خانواده ی سلطنتی گزارشی با جزییات کامل را از هدایایی که سال گذشته از مردم و رهبران و هیئت های سیاسی دریافت کرده اند منتشر می کنند. آخرین فهرست ارائه شده توسط ملکه الیزابت شامل تعدادی جواهرات بود. خانواده ی سلطنتی اجازه دارند که از هدایایی که به آن ها داده شده است استفاده کنند اما در واقع صاحب این هدایا نیستند. این هدایا جزیی از کلکسیون سلطنتی بوده که در نزد ملکه به امانت گذاشته شده اند.

ملکه بودن آزادی های بسیاری به ملکه الیزابت  داده است با این وجود ملکه نمی تواند از قدرت خود سوء استفاده کند.و در بسیاری بخش ها صرفا نقش تشریفاتی دارد  اگر چه کسی نمی تواند ملکه و خانواده اش را محاکمه کند اما آن ها نیز ملزم به رعایت قوانین حاکم بر کشور هستند.

بر اساس گزارش روزنامه ی تلگراف، ملکه از کیف های دستی مطمئن خود به عنوان نشانه ای برای ترک ملاقات ها یا مراسم خسته کننده استفاده می کند. اگر ملکه در حال خوردن شام بوده و کیف دستی خود را روی میز بگذارد بدین معنی خواهد بود که وی از خدمتکاران خود می خواهد مراسم شام در 5 دقیقه ی آینده به اتمام برسد و اگر کیف خود را روی زمین بگذارد بدین معنا خواهد بود که یکی باید بحث ناخوشایندی که در جریان است را متوقف کند.

ملکه الیزابت دوم، از زمان تاجگذاری در سال 1953 و در سن 26 سالگی  تا امروز در حدود سن 90 سالگی بیشتر از ١٠ نخست‌وزیر داشته است که اولین اون‌ها وینستون چرچیل بود. مواقعی که ملکه در لندن حضور داشته باشد، هر سه‌شنبه با نخست‌وزیر در حدود یک ساعت ملاقات می کند و درباره مسایل روز با او به گفتگو می‌پردازد

زندگی ملکه الیزابت در بیش از صد فیلم و سریال به تصویر کشیده شده است

[su_button url=”/وقت-سفارت-انگلیس/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]وقت سفارت انگلیس[/su_button]

[su_button url=”/پیکاپ-ویزا-انگلیس/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]پیکاپ ویزا انگلیس[/su_button]

مطالب مرتبط

خیابان داونینگ در لندن انگلیس ، نام خیابانی در وست مینیستر این شهر می باشد.خیابان داونینگ بمدت تقریبا دویست سال محل اقامت وزرای کابینه کشور انگلیس بوده است.همچنین در این خیابان رئیس اداره خزانه داری ، لرد بلند پایه خزانه داری و معاونش و دفتر نخست وزیر انگلیس وجود دارند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :