021-41454

دانشگاه مرداک استرالیا

دانشگاه مرداک استرالیا

دانشگاه (Murdoch University) تنها دانشگاه دولتی شهر پرث در استرالیای غربی می باشد که در سال 1973 تاسیس شد. این مرکز علمی به عنوان دومین دانشگاه دولت استرالیای غربی به افتخار والتر مرداک بنیانگذار تدریس زبان انگلیسی و نیز رئیس سابق دانشگاه استرالیای غربی، مرداک نام گرفت. بیش از 22000 دانشجو و 2000 کارمند از 100 کشور مختلف دارد. این دانشگاه به عنوان یکی از موسسات تحقیقاتی پیشرو استرالیا شناخته می شود.  علاوه بر شهر پرث، دارای پردیس های دیگری در سنگاپور و دبی می باشد. پردیس اصلی south street مرداک میان زیباترین محیط های بوته ای دنیا قرار دارد و بیش از 227 هکتار را پوشش می دهد که آن را به یکی از بزرگترین پردیس های استرالیا تبدیل کرده است. دانشگاه مرداک در امر تحقیقات، آموزش و سطح رضایت دانشجویان خود در میان دانشگاه های استرالیا از اعتبار بالایی برخورد است. پردیس ها مجهز به امکانات خاصی مانند بیمارستان دامپزشکی زمین مخصوص مهندسی هواپیما، کلینیک ماساژ، تئاتر و سینما و … است.

دانشگاه مرداک رتبه یست و سوم در بین دانشگاه های استرالیا را دارد و رتبه هشتاد و دوم در بین رتبه بندی 150 دانشگاه با قدت کمتر از 50 سال را دارد

ه طور کلی ددلاین خاصی برای اپلای در دانشگاه وجود ندارد مگر برخی از رشته ها که باید در تاریخ های معین برای آنها درخواست داد. پیشنهاد می شود که حداقل دو ماه قبل از شروع ترم برای انجام کارهای پذیرش به دانشگاه اپلای شود.میانگین شهریه ی دانشگاه  مرداک استرالیا برای دانشجویان بین المللی برای 12 واحد حدود 9,360 دلار استرالیا است.

خوابگاه ها در پردیس اصلی دانشگاه واقع شده اند. خوابگاه های داخل دانشگاه را دهکده ی دانشجویی مرداک می نامند که به دو گروه شمالی و جنوبی تقسیم می شوند. اتاق ها و آپارتمان ها بسیار مدرن و مجهز هستند.

دانشکده ها :حقوق هنر اموزش دامپزشکی روانشناسی سیاست و اموربین الملل

وقت سفارت استرالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :