021-41454

خوردن پانزروتی در ایتالیا

خوردن پانزروتی در ایتالیا

خوردن پانزروتی در ایتالیا

خوردن پانزروتی در ایتالیا

ایتالیا کشوری زیبا و توریستی است .شهرهای این کشور زیبا که در ان ها رنگ و زندگی جریان دارد.این شهر ها با انواع جاذبه های تفریحی و گردشگری توانسته سالانه میلیون ها توریست ها را جذب خود کند.

غذاهای عالی و بینظیر ،محل های اقامت لوکس و چند ستاره ،بناهای باستانی و انواع موزه ها از دلایل جذب توریست ها از سراسر قاره ها به این کشور میباشد.خوردن پانزروتی در ایتالیا تجربه ای خاص است.

این کشور دارای منویی متنوع و رنگارنگ از انواع غذاهای مدیترانه ای و پاستا و پیتزا میباشد همچنین غذاهای لذیذ خیابانی در این کشور به خصوص در شهر های شلوغی مثل رم بسیار محبوب هستند.
پانزروتی Panzerottiغذایی بسار لذیذ مانند یک مدل پیتزای پیچیده شده است.

در این لقمه ها پنیر و گوجه و انواع سبزی های معطر و لذیذ به کار میرود.در برخی از انها ژانبون و مرغ ریش ریش شده و یا گوشت چرخ کرده و قارچ هم میگذارند و سپس در روغن سرخ میکنند تا برشته و ترد شود .

این غذا که از بیرون ترد و برشته است داخلش لذیذ نرم و پنیری است و بسیار اشتها اور میباشد.این غذا از محبوب ترین غذاهای خیابانی میباشد . این غذا به حدی محبوب و مورد توجه قرار گرفته که از یک غذی خیابانی در منوی بساری از رستوران های شیک نیز میتوان ان را دید.

خوردن پانزروتی را در ایتالیا از دست ندهید.صرف این غذای لذیذ و بی نظیر در خیابان های زیبا و صمیمی ایتالیا در کنار مردمان خون گرم ایتالیا بسیار دلچسب است.این غذا که بسبار لذیذ است از لحاظ طعم بسیار نزدیک به ذائقه ی ما ایژانیان است و از خودن ان پشیمون نمیشوید .

این غذا به همراه نوشیدنی های خنک سرو میشود.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی اخذ ویزا،پیکاپ و وقت سفارت یاری رسان شما میباشد.منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :