021-41454

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل یک پارک شهری و عمومی است که در منطقه زعبیل دبی واقع شده است. در شمال این پارک خیابان شیخ راشد قرار دارد، خیابان شیخ خلیفه بن زائد هم در شمال غربی واقع می باشد، در حالیکه خیابان شیخ زائد در جنوب پارک قرار گرفته است.

پارک توسط پل های عابر پیاده به بخش های متعددی تقسیم شده و تعداد زیادی درب ورودی در آن وجود دارد.
این پارک بین الکرامه و مرکز تجارت جهانی دبی قرار گرفته است.

پارک زعبیل بیشتر منطقه الکفاف را پوشش می دهد. دسترسی به این مکان از خط قرمز مترو دبی و بوسیله ایستگاه الجافلیه در نزدیکی پارک، امکان پذیر می باشد. این پارک بوسیله اداره پارک ها و فضای سبز شهرداری دبی تامین می شود.

پارک زعبیل در کشور امارات متحده عربی که اولین پارک فناوری خاورمیانه نیز هست که پیشرفت های فناوری و تکنولوژی را نمایش می دهد

منظره خور از پارک زعبیل بسیار زیبا و بی نظیر است . یکی از دلایل محبوبیت پارک زعبیل ، فضای کافی این پارک جهت برگزاری نمایشگاه ها است

همچنین این پارک برای دبی مانند نوعی مرکز فرهنگی نیز می باشد که برای بازدید کنندگان جذاب است

این پارک زیبا دارای حدود 51 هکتار منطقه درخت کاری شده و سر سبز و محیطی خانوادگی برای پیک نیک و تفریح ، جاده مخصوص پیاده روی ، زمین های فوتبال و کریکت ، زمین گلف ، دریاچه ای با امکان قایق سواری و سالن آمفی تئاتر سه بعدی با 2000 صندلی است .

همچنین برای سرگرمی کودکان امکان کرایه سه چرخه های کوچک نیز فراهم شده است .
یکی از جاذبه های جدید پارک ، بنایی شبیه به یک سفینه فضایی موجود می باشد که درواقع فضایی برای خرید ، یادگیری ، ورزش ، صرف غذا و تفریح محسوب می شود .

نمایشگاه تجهیزات پزشکی 2018 دبی

شهر اکستر

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :