021-41454

جشنواره های اتاوا

جشنواره های اتاوا

جشنواره های اتاوا



بیشتر مردم تعطیلات آخر هفته خود را در منطقه بای وارد مارکت ( BywardMarket ) در شب سپری می کنند. رستوران های بسیار خوبی در نزدیکی مناطق اصلی شهر قرار دارد.
که شبانه هم به مردم خدمات ارائه می دهند.
اتاوا جاذبه های گردشگری بسیاری دارد از جمله : اسکی رو یخ ، اسب سواری، صخره نوردی ، سورتمه سواری ، اسکیت ، دوچرخه سواری ، قایقرانی ،فوتبال ، ماهیگیری ، هاکی ( یخ ) ، پیاده روی و ….

به شماری از جشنواره هایی که سالانه در اتاوا برگذار می شوند اشاره می کنیم:


جشنواره های اتاوا

winterlude : بزرگترین فستیوال زمستانی در کانادا است ، که در ماه فوریه هر سال به مدت سه هفته برگزار می شود و با مسابقات مجسمه سازی با یخ ، برف بازی و اسکیت بازی همراه است .

Bluesfest : در ماه جولای با گروه های موسیقی از سر تاسر جهان به مدت ده روز برگزارمی شود.

جشنواره تولیپ کانادا ( Canadian Tulip Festival ) : هر ساله به مدت دو هفته در ماه می بر گزار می شود که بزرگترین جشنواره لاله در جهان می باشد .

جشنواره بین المللی جاز اتاوا ( Ottawa International Jazz Festival )  : به مدت 10 روز در ماه ژوئن برگزار می شود که خوانندگان از سراسر جهان در این جشنواره حضور دارند.

جشنواره نمایشنامه و تئاتر ( Fringe Festival ) : این فستیوال به مدت کوتاهی طی دو روز در ماه ژوئن برگزار می شود.

فستیوال موسیفی عامیانه ( Folk Music Festival ) : این جشنواره هر ساله در ماه سپتامبر برگزار می شود و به مدت چهار روز موسیقی های محلی پخش می شود.

جشن قایق اژدها ( Dragon Boat Festival ) : این جشنواره هر سال چهار روز در ماه ژوئن بر گزار می شود که شرکت کنندگان با قایق هایی که به شکل اژدهاست به مسابقه قایق سواری می پردازند.

روز کانادا ( Canada Day ) : اول جولای هر سال است.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :