021-41454

جاذبه های شهر امستردام

جاذبه های شهر امستردام

جاذبه های شهر امستردام

جاذبه های شهر امستردام

کانال های امستردام : این کانال ها که امروزه تبدیل به بزرگ ترین جاذبه گردشگری امستردام شده اند در اصل به دلایل اقتصادی ساخته شده اند . در حاشیه این کانال های امستردام خانه هی بسیار زیبایی وجود دارد .

موزه ملی : این موزه یکی از بی نظیرترین جاذبه های امستردام می باشد . این موزه بدلیل اثار نقاشان معروف هلندی از جمله ورمیر و رامبرند می باشد .

میدان رامبراند : این میدان قدیمی و اغلب شلوغ با مجسمه ای از رامبراند زیبایی این میدان را دوچندان کرده است .

یوردان : یکی از شادترین و بروز ترین منطقه های امستردام است . جالب است بدانید این منطقه زمانی یکی از منفورترین مناطق امستردام بوده است . کانال های زیبا از داخل این محله نیز عبور کرده است .

کلیسا قدیمی : قدیمی ترین ساختمان در امستردام که ساخت ان به قرن 14 بازمیگردد . غارت و چپاول دوره اصلاحات موجب فضای داخلی کلیسا شده است .

برج مونتل بانز : یک برج تاریخی است که در اصل در سال 1512 بعنوان دیوار دفاعی شهر امستردام ساخته شده بود . منار مخروطی تزیینی طل سال ها بعد به ان افزوده شده است .

موزه دریایی : موزه دریایی امستردام تاریخ طولانی نیروهای دریایی ان را نشان میدهد . تعداد بسیاری از کشتی ها مدل و کشتی های در مقیاس کامل در این موزه وجود دارند .

پارک فوندل : بزرگترین پارک تفریحی امستردام است که مکانی برای پناه بردن از فضای شلوغ و قیل وقال شهر است . در فصل تابستان تئاتر در فضای باز پارک اجرا می شود .

واخ : ساختمان واخ متعلق به قرن 15 بعنوان یکی ازسه دروازه ورودی اصلی شهر امستردام عمل میکند . ولی بعد بعنوان خانه سنجش وزن از ان استفاده می شده است . نام کنونی ان به معنی تراز است .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت شینگن

ویزا توریستی شینگن

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :