021-41454

تحصیل هنر در کانادا

تحصیل هنر در کانادا

تحصیل هنر در کانادا

کانادا از جمله کشور هایی هست که همواره انتخاب های زیادی برای دانشجویانی که علاقمند به ادامه تحصیل در رشته هنر هستند فراهم می کند.

همان طور که می دانید هنر انواع مختلف و شاخه ها و گرایش های متنوعی دارد شما  بعد از این که با توجه به توانمندی ها و استعداد های خود توانستید رشته مورد علاقه تان ار پیدا کنید باید به دنبال پاسخ به این سوال باشید که کدام یک از مراکز هنری از قبیل دانشگاه ها و یا دوره های ازاد مختلف برای شما مناسب است.

در این متن درباره دانشگاه ها و مراکز تخصصی مختلفی که می توانید رشته های هنری را دنبال کنید توضیح مختصری به شما خواهیم داد.

اولین نکته این است که با توجه به مزایا و معایب  شرایط منحصر به فرد خود باید بررسی کنید که مدرسه هنر برای شما مناسب است یا دانشگاه هنر.

تفاوت مدرسه و دانشگاه در این است که در مدارس هنر فقط اموزش های تخصصی هنر در اختیار شما قرا ر می گیرد اما در دانشگاه ها هنر یکی از هزاران رشته ای است که به دانشجویان تدریس می شود.

دانشگاه های بزرگ تر معمولا بای هر یک از رشته های هنری دپارتمان های متفاوتی داند مثلا دپارتمان های نقاشی و یا انیمیشن و تئاتر و…

دوره ها مطالعاتی

عموما دوره های مطالعاتی هنر به سه بخش تقسیم می شود که دو سوم این بخش ها تحصیل در باره هنر است و یک سوم ان مطالعات آزاد است یعنی فرد با توجه به روحیات و علایق خود باید به سمت رشته و اهدافش پیش برود و به نوعی ارزش افزوده در رشته اش ایجاد کند.

اکثر رشته های هنری به توانمندی های دانشجو اهمیت زیادی می دهند و مثل بعضی از رشته ها فقط به جنبه های تئوری شما توجه ندارند بنابراین راه طولانی در پیش روی شماست و صرفا نباید به مدارک دانشگاهی اکتفا کنید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :