021-41454

بیمه مسافرتی کانادا و شرایط اخذ آن

بیمه مسافرتی کانادا

بیمه مسافرتی کانادا و شرایط اخذ آن

بیمه مسافرتی کانادا و شرایط اخذ آن

خرید بیمه مسافرتی، یک کار ضروری و عاقلانه است،

به عبارتی باید انجام شود، چرا که درصورت بروز اتفاقی برای مسافر، خساراتی چه سنگین یا معمولی از لحاظ هزینه به وی وارد می شود. به بعبارتی، با خرید بیمه مسافرتی کانادا یا هر مقصدی، خیال خود را در طول سفر آسوده نمایید.

بسیاری افراد متاسفانه با این منطق که: “مگر چه میخواهد بشود؟ یا اینکه چیز خاصی نمیشه مثل همیشه مثل سفرهای قبلیم، پس خرج اضافه نکنم” که این منطق، با بروز اتفاق، مسافری که چنین تصمیمی می گیرد را پشیمان خواهد کرد.

حال در این مطلب به چندی از سرفصل ها مهم درباره بیمه مسافرتی کانادا و شرایط اخذ آن را برای شما عزیزان همراه یزدان گشت سفیران بیان می کنیم تا در سفر و تور مسافرتی خود، در این راستا اقدام لازم را قبل سفر بعمل آورید.

شرایط بیمه مسافرتی برای سفر به کانادا

اگر قصد سفر به کانادا را دارید و راجع به خرید بیمه مسافرتی برای کانادا دچار ابهام هستید، ادامه مطلب را با ما همراه باشید و باز تاکید می کنیم که برای سفر به هر مقصدی از جمله کانادا، تهیه بیمه مسافرتی از الزامات است.

و اینکه شما هنگامی که مجاز به تردد به کشوری خارج هستید و یا متقاضی درخواست ویزا برای هر مقصدی که هستید لازم است که همراه مدارک تان، بیمه ی مسافرتی ایی که تهیه نمودید را هم ارائه نمایید.

در راستا شرح شرایط بیمه مسافرتی کانادا بهتر است بگوییم که قبل از شروع سفر به کانادا نیاز دارید تا بیمه ی مسافرتی خود را تهیه کنید.

حالت های بیمه مسافرتی

برای دریافت بیمه مسافرتی کانادا دو حالت وجود دارد:

  • حالت اول: مسافر پیش از شروع سفر، از آژانس ها مسافرتی معتبر در داخل ایران که دارای مهر رسمی شرکت های بیمه ی داخلی هستند و به واسطه آن  خدمات بین المللی هم تحت پوشش قرار می گیرد بروش حضوری یا آنلاین از آن آژانس مسافرتی اقدام می نماید.
  • حالت دوم:  بدین ترتیب که از طریق شرکت ها بیمه در کانادا و از طریق یک وکیل معتبر  یا حتی بروش آنلاین، مسافر بیمه را اخذ می نماید و سپس از آن طریق در جهت خرید بیمه مسافرتی بر اساس نوع و هدف سفر، بیمه مسافرتی مناسب با سفر مسافر در راستا دریافت بیمه مسافرتی در کانادا دریافت می گردد.

شرح هر حالت

  • البته باید بگوییم که بر حسب نوع ویزای شما و شرایط ذکر شده که در بیمه نامه خود لحاظ می نمایید، حالت ها مختلفی بوجود می آید.
  • همچنین هزینه انواع بیمه ها بر حسب نوع و بازه زمانی که شما را تحت پوشش قرار می دهد، تفاوت دارد.

اما شاید تا الان برایتان سوال پیش آمده باشد که اخذ بیمه ی مسافرتی و اقدام از کشور کانادا و یا برعکس اقدام از داخل ایران و از یک شرکت آژانس مسافرتی معتبر یعنی همان خرید بیمه مسافرتی قبل از سفر کدام بهتر است که باید بگوییم هر کدام دارای مزایا و معایب خود هستند.

از مزایای تهیه بیمه از آژانس مسافرتی داخل ایران این است که شما قادر خواهید بود که در حین سفر خود مقدار بازه زمانی که تحت پوشش بیمه هستید را تغییر بدید و افزایش دهید و اینکه در صورت سفر به دیگر نقاط، همچنان تحت پوشش این بیمه باشید. همچنین هنگامی که شما درخواست بیمه ی مسافرتی تحت پوشش کشور کانادا را بدید، پس از صدور بیمه نامه و سپس ورود شما به کانادا، در زمینه های مختلف تحت پوشش بیمه خود قرار خواهید گرفت.

راه دیگر هم که اشاره کردیم، اقدام برای بیمه مسافرتی پس از ورود به کانادا است که حتما توجه کنید که موقع خرید بیمه در کانادا به اطلاعات ورودی بسیار دقت کنید بویژه اطلاعات پاسپورت خود، چرا که در صورت رخ دادن اشتباه، هم پول و هزینه ی پرداختی شما هدر می رود و دیگر اینکه امکان اصلاح آن، پروسه ایی بسیار دشوار است و عملا بیمه بدردتان نمی خورد.

بیمه مسافرتی کانادا شامل چه خدماتی می گردد؟

  • خدمات پزشکی به استثناء هزینه زایمان خانم ها باردار با ویزای توریستی از کانادا.
  • خدمات مربوط به بیماری های خاصی مانند بیماری ها مربوط به استخوان، منتهی باید در بیمه نامه قید گردد.
  • آمبولانس و خدمات آن.
  • مراقبت از کودکان با هزینه خود بیمه.
  • داروهایی که در بیمارستان برایتان در نسخه تجویز می گردد.
  • هزینه هایی که پیش بینی نشده هستند و در راستا هزینه ها اقامتی، غذا و خوراک و موارد مشابه…
  • هزینه ها دندان پزشکی، آمبولانس از نوع چه زمینی و هوایی (هلیکوپتر).
  • هزینه ها پارامدیکال و از این قبیل…

نکته:

  • در کانادا هزینه و گستردگی پوشش برای انواع خدمات و حوادث غیر مترقبه در سفر، از شرکتی به شرکتی دیگر فرق دارد.
  • در صورت بروز هر اتفاق، می بایست با شرکت بیمه خود در کانادا فورا تماس گرفته و آن ها را در جریان بگذارید و نگذارید زمان از آن بگذرد.

ضرورت خرید بیمه ی مسافرتی کانادا و در کل همه مقاصد

متاسفانه بسیاری از مسافران با این منطق پیش می روند که در طی زمان سفرشان، همه چیز به آروم و به خوبی و خوشی پیش می رود و حادثه ناگواری هم اتفاق نخواهد افتاد

اما ابدا داستان اینگونه نیست و همان اشخاص پس از بروز اتفاقی، بشدت در راستا نداشتن بیمه مسافرتی پیشیمون می گردند.

در اصل مسافر با خرید بیمه مسافرتی از کمترین مشکل گرفته تا حوادث بدتر که همواره در هر شرایطی محتمل است از نظر پوشش خسارت در امان بوده و در خدمات بیمه ی خریداری شده توسط وی، همه موارد لحاظ می گردد و یک کلام؛ خیال آسوده و آگاهی کامل از مواردی که تحت پوشش هستید و در کلام آخر در راستا لزوم بیمه مسافرتی کانادا و یا هرجا دیگر، باید بگوییم واجب است.

بیمه مسافرتی همچنین حتی در مواقعی که اتفاقی نیفتاده، بسیاری از خدمات دولتی و اجتماعی را با هزینه کمتر برای شما مهیا می کند.

همچنین حتما نباید برایتان حادثه پیش آید و دیگر گزافه گویی نکنیم و به زبان ساده حتی یه دندان درد ساده هم شامل پوشش بیمه می شود.

نکات تکمیلی:

نکته بسیار مهم اینکه از آن جایی هم که هزینه ها درمانی در کشورها خارجی بویژه کشورهای اروپایی واقعا سنگین و زیاد می باشد، شما با ارائه فاکتور هزینه ها خرج شده از طرفی شما قادر خواهید بود که در کمتر از ۱ ماه، آن هزینه هایی که پرداخت کرده اید را از شرکت بیمه مورد نظر بعنوان خسارت دریافت کنید.

یکی دیگر از خدمات بسیار عالی بیمه مسافرتی کانادا این است که درصورتی که شما بیش از ده روز در بیمارستان بستری باشید، بیمه کلیه هزینه های سفر یکی از نزدیکان شما که شما را همراهی می کند را متقبل می شود!

همچنین درصورت مفقود شدن وسایلتان مانند ساک و چمدان، بیمه خسارت آن ها را نیز پرداخت می نماید.

نکته اول: کلیه صحبت هایی که از پرداخت هزینه بیمه در بندهای بالا گردید باید گفت که هر کدام سقف و محدودیتی دارد و از آنها بهتر است که آگاه باشید.

نکته دوم: شرکت های بیمه در این مواقع به شخص بیمه شونده رسما این تعهد را می دهند که تمامی خسارت های وارد شده به مسافر را به عنوان مبلغ پولی پرداخت نمایند.

در نظر داشته باشید بنا به بخشنامه سازمان گردشگری و میراث فرهنگی بروی تمامی تورها بیمه مسافرتی اضافه میگردد.

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :