021-41454

بورسیه تحصیلی ایتالیا

بورسیه تحصیلی ایتالیا

بورسیه تحصیلی ایتالیا »

بورسیه تحصیلی ایتالیا مقطع لیسانس

بورسیه تحصیلی درمقطع لیسانس دانشگاه های ایتالیا معمولا بسته به دانشگاه و رشته های تحصیلی متفاوت می باشد. برای گرفتن بوسیه در مقطع لیسانس علاوه بر دارا بودن معدل بالا در مقاطع دبیرستان و پیش دانشگاهی، داشتن گواهی نامه های GRE و GMAT و یا نمره مناسب آزمون SAT می باشد .

بورسیه های علمی دانشگاههای ایتالیا در مقطع لیسانس معمولا به رشته های مرتبط با مدیریت و رشته های مهندسی در برخی دانشگاه ها با ارایه مدارک لازم اعطا می گردد . به عنوان مثال دانشگاه ونیز ایتالیا در رشته های مرتبط با مدیریت و اقتصاد در مقطع لیسانس به دانشجویان پذیرش شده از ارزشیابی سوابق تحصیلی و رزومه دانشجو و نهایتا طی یک روند مصاحبه اسکایپ اقدام به اعطای بورس علمی به دانشجویان مقطع لیسانس می نماید .

سایر دانشگاه های ایتالیا مانند دانشگاه بلونیا و دانشگاه پلی تکنیک تورین نیز در صورت دارا بودن سوابق تحصیلی مناسب و ارایه نمره SAT
اقدام به اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان متقاضی در مقطع لیسانس می نماید.

بورسیه تحصیلی مقطع فوق لیسانس

بورسیه نقره ای دانشگاه پلی تکنیک میلان : با اعطای این نوع بورسیه دانشجو صرفا از پرداخت شهریه دانشگاه های پلی تکنیک میلان معاف می شود . تعداد بورسیه های پلاتینیوم طلایی و نقره ای این دانشگاه ممکن است متغیر است .

هر ساله تعداد معدودی بورسیه پلاتینیوم و تعداد به نسبت بیشتری بورسیه طلایی و نقره ای در دسترس متقاضیان بورسیه تحصیلی قرار می گیرد .

بورسیه طلایی دانشگاه پلی تکنیک میلان : مبلغ بورسیه 5000 یورو در سال به همراه پوشش کامل شهریه دانشگاه می باشد . با دریافت این بورسیه دانشجو از پرداخت شهریه معاف می گردید . در صورت که می می خواهید از خوابگاه یا اقامت گاه های طرف قرار داد با دانشگاه پلی تکنیک میلان مبلغ ان از بورسیه شما کسر می شود و مابقی به صورت نقد به شما پرداخت می شود

بورسیه پلاتنیوم دانشگاه پلی تکنیک میلان : مبلغ بورسیه 10000 یورو در سال به علاوه پوشش کامل شهریه دانشگاهی دانشجو می باشد . با دریافت این نوع بورسیه دانشجو از کل پرداخت مبلغ شهریه معاف می شود . در صورتی که دانشجو تقاضای استفاده از خوابگاه یا اقامت گاه های طرف قرار داد با دانشگاه پلی تکنیک میلان را دارد . مبلغ این هزینه ها از بورسیه کسر و مابقی به صورت نقد به دانشجو پرداخت می شود .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید: 41454-021

اخذ ویزا تحصیلی ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :