021-41454

بهداشت در آلبرتا

بهداشت در آلبرتا

بهداشت در آلبرتا

بهداشت در آلبرتا

استان آلبرتا از ثروتمند ترین و مرفه ترین استان ها در کانادا می باشد.این استان با دارا بودن صنعت نفت و گاز و تولیدات وابسته اقتصادی شکوفا و درخشان را در کانادا دارد که در کنار درامد حاصله از جنگل ها و دامداری و صنایع این استان را به استانی مرفه با نرخ بسار پایین بی کاری تبدیل کرده است.

این استان زیبا و سر سبز دارای امکانات عالی رفاهی ، درمانی بهداشتی و اموزشی می باشد و رفاه خوب و انواع شغل ها و البته مالیات پایین این استان سبب شده که استان آلبرتا بسیار مورد توجه مهاجران قرار گیرد.

استانی با رشد اقتصادی بالا ، شغل متنوع و مناسب و البته مالیات کم که همه ی امکانات رفاهی را برای شهروندانش محیا ساخته است.حال به بررسی موضوع بهداشت در آلبرتا می پردازیم و هزینه هایی که این استان برای بهداشت و درمان شهروندانش پرداخت می کند.
بهداشت در آلبرتا مانند سایر استان های کشور کانادا برای ساکنان این استان و کلیه ی شهروندان و دارندگان اقامت دائم کانادا کاملا رایگان و تحت عنوان درمان رایگان دولتی ارائه می شود این بدان معنی می باشد که هزینه ی اکثر خدمات درمانی ارائه شده به شهروندان به صورت مستقیم از انها گرفته نمیشود البته لیست خدمات دولتی در هر استان متفاوت است که البته در استان آلبرتا دارای بسیاری موارد مهم است اگر چه عمل های زیبایی و مراقبت های مربوط به دهان و دندان در میان لیست به چشم نمیخورند.

در استان آلبرتا برای بهداشت در آلبرتا به ازای هر فرد 3500 $ دلار هزینه میشود که مجدد استان آلبرتا توانسته مقام اول در پرداخت این هزینه را به دست اورد.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلف مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان می باشد. منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

هتل آماری ارکید پاتایا تایلند هتلی 5 ستاره ، لوکس و مجلل واقع درشمال شهر پاتایا ، دارای فاصله 3 کیلومتر تا خیابان اصلی پاتایا و دارای فاصله 84 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی شهر می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور پاتایا تایلند می باشد.
هتل پاریس ایروان ارمنستان هتلی 4 ستاره و بسیار مجلل و زیبا در نزدیکی میدان جمهوری ایروان قرار دارد و تنها فاصله 12 کیلومترتا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس ارمنستان را دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :