021-41454

بازی اتاق فرار در لندن

بازی اتاق فرار در لندن

بازی اتاق فرار در لندن

 

این بازی برای بار اول در کشور ژاپن ساخته شد.و به سرعت در کل دنیا گسترش یافت. این بازی امروزه بسیار محبوب و پر طرفدار است و هر سال به طرفدارانش اضافه می شود.

بازی فرار را باید به صورت گروهی انجام دهید. و شما باید یک معما را در یک مدت زمان معلوم حل کنید و از زندان‌ها، سیاه‌چال‌ها و  مکان‌ها دیگر فرار کنید. این بازی بسیار مهیج و جالب است.

وقتی که این بازی وارد کشور انگلیس شد به سرعت گسترش پیدا کرد. به طوری که امروز حدود ۱۲۰۰ عدد اتاق فرار در لندن وجود دارد و هر سال به تعداد این اتاق ها اضافه می شود. سال 2013  فقط 7 اتاق در این کشور وجود داشت.

 

تاریخچه و اطلاعات تکمیلی

این بازی اولین بار در سریال شرلوک هولمز به کار برده شد. استیون موفات و مارک گاتیس، نویسندگان سریال محبوب شرلوک هستند. و انها با شرکت بازی فرار همکار کردند که در یک صحنه از فیلم این بازی را اجرا کنند.

در این صحنه بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن بازی می کنند. و یک فرار 90 دقیقه ای را نشان می دهند. این بازی اولین بار در یک مکان نامشخص در مرکز لندن افتتاح شد. ئو بلیط های این بازی بسیار گران بودند اما به سرعت فروخته شد.

جالب است بدانید که یکی از شبکه های معروف خبر لندن می خواهد. با شرکت اسکیپ هانت همکاری کند و یک اتاق فرار براساس سریال دکتر هو در شهرهای لیدز، آکسفورد و ریدینگ و بریستول، بیرمنگام افتتاح کند.

قیمت بلیط برای هر نفر 300 هزار تومان می باشد و باید در این بازی 4 تا 6 نفر شرکت کنند تا بازی شروع شود. و حتما سن شرکت کننده ها باید بالای 18 سال باشد.

 

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت انگلیس در تهران,انکارا,استانبول,دبی,ارمنستان می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :