021-41454

بازدید از مدینه الجمیرا

بازدید از مدینه الجمیرا

بازدید از مدینه الجمیرا »

دبی شهری سراسر زیبایی و شگفتی است .شهری پوشیده شده از اسمان خراش های زیبا و سر به فلک کشده تا انواع مراکز خرید و هتل های باشکوه .این شهر با ساخت تعداد زیادی عجایب و مکان های تفریحی زیبا هر ساله تعداد بالایی توریست را به شهر خود جذب میکند .یکی از زیبایی ها و جاذبه های بی رغیب دبی مدینه الجمیرا میباشد.

مدینه الجمیرا دارای ساحلی خصوصی و بسیار زیبا با شن های طلایی میباشد که گشت و گزار در ان بسیار لذت بخش است همچنین این منطقه دارای تفرجگاه های زیاد و مناطق تفریح و سرگرمی زیادی میباشد و البته مناظر طبیعی ان نیز بی نظیر است.

مدینه الجمیرا دارای دو هتل بسیار زیبا و بزرگ میباشد که مانند مراکز خرید طراحی و اجرا شده است القصر که از نامش مشخص است بسیار لوکس و باشکوه میباشد و مینا سلام که بسیار دنج و دوست داشتنی است.

در این منطقه ی توریستی 29 خانه سنتی تابستانه در دارالمصیاف Dar Al Masyaf ، وجود دارد و 7 ویلای ملکیه Malakiya تعداد بسیار زیادی کافه و رستوران در حدود ۴۰ تا که به سرو انواع غذاهای لذیذ دریایی و مدیترانه ای و بین المللی میپردازند.

زیبایی ها و امکانات مدینه الجمیرا به این جا ختم نمیشود این منطقه دارای سالن کنفرانس و میهمانی و دو سالن باله ی زیبا ومجهز میباشد همچنین دارای امکانات تفریحی مانند ابگرم ٫ مرکز تناسب اندام و بدن سازی ٫ بازار زیبا و بزرگ مدینه الجمیرا که دارای بافتی سنتی و بسیار منحصر به فرد است از دیگر جاذبه های این منطقه ی زیبا در دبی است.

شهر جمیرا که هر ساله میزبان تعداد بالایی توریست و گردشگر است در فاصله 25 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دوبی قرار دارد و یکی از جاذبه های گردشگری دبی میباشد که همه مسافران به بازدید از ان میپردازند .در سفر به دبی مدینه الجمیرا را به یاد داشته باشید.

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :