021-41454

مرکز خرید اوت لت دبی

مرکز خرید اوت لت دبی

مرکز خرید اوت لت دبی

مرکز خرید اوت لت دبی

اوت لت دبی یک مرکز خرید بزرگ و منحصر به فرد در منطقه جبل علی دبی است که به تازگی بازگشایی شده است
آوتلت ویلیج برخلاف دیگر مراکز خریدی که در مناطق جدید و مدرن هستند  برگرفته از یک تپه تاریخی به نام سان جیمیگنانو است این مرکز تاریخی  در فهرست میراث جهانی یونسکو در سال ۱۹۹۰ مطرح شد .
دیوار های آجری ، سقف شیشه ای ، راه رو ها با سردر مغازه ها به شکل قدیمی ، چشمه ها و چاه ها که هیچ مطابقتی با ساختمان سنگی گوتیک نداشت، فقط یک پوشش شیشه ای در بالای فروشگاه عادی و معمولی نبود.

در این منطقه شما هیچ چیزی از وسایل و ابزار مدرن نخواهید دید یعنی  هیچ خبری از تابلوهای بزرگ تبلیغات، پله برقی یا آسانسور، و قطعا هیچ آکواریوم داخلی و یا زمین های یخی-اسکیت وجود ندارد.

با کمی گشتن در این محیط، بازدید کنندگان جزئیات پیچیده زیادی را مشاهده خواهند کرد، از جمله چشمه ها و چاه های آرزو ، پنجره های کرکره ای گیاهان مختلف از جمله یاه خوش رنگ و خوشبوی اسطو خدوس و…

برندهایی نظیر لانوین ،کلوین کلین هوگو باس، تامی، دیزل کیدز، ساندرو، کوپیلز، مایکل کورس می توانید مغازه های برندهای معروفی چون نایک و آدیداس را نیز در این مرکزخرید بیابید .

آن چه که باید درباره مراکز خرید اوت لت بدانید این است که ممکن است این فروشگاه ها اقلام دقیقا به روز نداشت باشند اما می توانید خوشحال باشید که اقلام برند را با قیمت معقول تری خریداری کرده اید

برای سرو غذا ، انواع سالن های غذاخوری در اوت لت  تعبیه شده است تا بازدیدکنندگان ضمن رفع خستگی خرید از خوراکی های خوشمزه لذت ببرند .

مغازه های فلافل، برنج، غذا های مختلف دریایی نیز از مشتریان سفارش می گیرند

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تور دبی

سفر به دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :