021-41454

بازار بارو لندن

بازار بارو لندن

بازار بارو لندن

بازار بار لندن یکی از زیبا ترین بازار های انگلیس است که گردشگران و توریست ها سعی می کنند هیچ گاه آن را از دست ندهند.

شاید هیچ دور از ذهن نباشد که بگوییم این بازار محلی مادر همه بازار های خوراکی و غذایی است.

این بازار از سال ۱۷۵۶ مشغول به کار است و ازنظر فروش باکیفیت ترین محصولات و داشتن غرفه های جالبی که در آنها می توان بهترین غذاها و نوشیدنی های شهر را امتحان کرد، شهرت زیادی دارد.

این بازار نزدیک یکی از مدرن ترین برج های اروپا به نام The Shard قرار دارد.

وقتی به این بازار نزدیک می شوید حتی زمانی که آن را ندیده اید بوی خوراکی ها و غذا های خوشمزه باعث می شود مطمئن شوید که درست آمده اید.

این بازار برای نخستین بار از قرن یازدهم (طبق ادعای بازار از سال ۱۰۱۴) شروع به فعالیت نمود. به عنوان بزرگترین، شلوغ ترین و قدیمی ترین بازار موادغذایی لندن، می توانید ساعت ها زمان صرف تماشای بیش از ۱۰۰غرفه ی مختلف آن کنید.

درواقع این بازار، ویترینی از بهترین بازرگان های دنیاست که اغلب آنها خود تولیدکننده هستند و تمایل دارند بهترین محصولات خودشان را به فروش برسانند و مشتری های ثابتی جذب کنند.

علت منحصربه فرد بودن فضای این بازار آن است که تک تک افراد شدیداً به کیفیت خوراک اهمیت می دهند. همچنین محلی است که در آن با تست طعم های خوش مزه می توانید یکی از لذیذترین مزه های زندگیتان را تجربه کنید.

اگر به دانستن بیشینه و طرز درست کردن غذا های انگلیسی که در این بازار عرضه می شود علاقمند هستید می توانید آن را از عرضه کنندگان بپرسید آن ها با خوش رویی هم چنین درباره غذا ها نکات جالبی هم به شما خواهند گفت.

غرفه های بازار بارو لندن

بازار بارو لندن یکی از بهترین بازار های محلی در لندن است که هم مردم انگلیس و هم گردشگران سعی می کنند تا آن را از دست ندهند در این بازار تاجران و آشپز های مختلف گرد هم می آیند تا بهترین و جدید ترین غذا ها را در اختیار شما قرار دهند اگر به این بازار بروید از هیچ کدام از غرفه های آن نمی توانید دل بکنید هم چنین می توانید درباره غذا های این بازار پرس و جو کنید تا به شما نکات جالبی درباره تهیه آن و یا تاریخچه آن اطلاع بدهند.

این بازار برای نخستین بار از قرن یازدهم (طبق ادعای بازار از سال ۱۰۱۴) شروع به فعالیت نمود.

به عنوان بزرگترین، شلوغ ترین و قدیمی ترین بازار موادغذایی لندن، می توانید ساعت ها زمان صرف تماشای بیش از ۱۰۰غرفه ی مختلف آن کنید. درواقع این بازار، ویترینی از بهترین بازرگان های دنیاست.

این بازار غرفه های مختلفی دارد که این غرفه ه عبارت هست از:

غرفه نان

دراین غرفه شما با تهیه انوا و اقسام نان ها آشنا می شوید که بسیار جالب است هم چنین در این غرفه حتما باید پیراشکی های منحصر به فرد سرد و گرم را میل کنید و لذت ببرید چرا که طعم آن بی نظیر است.

غرفه میوه و سبزیجات

این غرفه قدمتی بالغ بر سی و پنج سال دارد.

غرفه خوراکی های ایتالیایی

این غرفه محل عرضه پیتزا ها و خوراک های خوشمزه ایتالیایی است که گوشت آن قبل از شروع مراسم در پیاز و ابلیموی فراوان خوابانیده می شود.

غرفه غذا های اسپانیایی.

تنوع غذا ها و سوسیس ها در این غرفه سبیار بالا است و هیچ گاه از بازدید از این غرفه پشیمان نخواهید شد طعم غذا های این غرفه خارق العاده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :