021-41454

ایتالیا شهر هرکولانیوم

ایتالیا شهر هرکولانیوم

ایتالیا شهر هرکولانیوم

ایتالیا شهر هرکولانیوم

کشور ایتالیا کشور فوق العاده ای است و با سفر به این کشور از اثار باستانی و فرهنگی دیدنی ، غذاهای لذیذ و بی نظیر و انواع جاذبه های طبیعی میتوانید استفاده کنید .

ایتالیا کشور تاریخی و بسیار با قدمتی میباشد و در جای جای این کشور انواع بقایای باقی مانده از قلعه ها و بناهای متعلق به دوران رنساس و قبل تر را می یابید.این کشور مردمانی خون گم و مهمان نواز دارد که شما را به گرمی پذیرا هستند.

مردمانی هرمند و عاشق خوشگذرانی و پری کردن لحظات به شادی .این کشور اصیل مهد هنر و ادب بوده  و هنرمندان بزرگ و نویسندگان مشهوری را در خود جای داده است.یکی از جاذبه های کشور ایتالیا شهر هرکولانیوم است.

شهری دیدنی و به پا خواسته از میان گدازه های اتشفشانی کوه وزوو  که بسیار دیدنی و شگفت اور هستند.

ایتالیا شهر هرکولانیوم را دارد که شهری باستانی است درست در پای کوه وزوو این شهر قدمتی دو هزار ساله دارد و در اثر فوران اتشفشان تقریبا از بین رفته است.

این شهر که نزدیکتر به اتشفشان بوده به واسطه ی جهت باد و عوامل طبیعی از گدازه های اولی در امان مانده بر عکس شهر پمپئی که با ارتفاع سه تا چهار متر زیر گدازه ها مدفون شد.ایتالیا هرکولانیوم را دارد که بسیار دیدنی است و توریست ها میتوانند بقایای به جا مانده از این شهر را ببینند.

در این شهر سفال ها و کاشی های قدیمی بسیاریشان باقی مانده است و گردشگران در ایتالیا هرکولانیوم میتواند هنر را در هزاران سال قبل در ایتالیا لمس کنند.

در سفر به ایتالیا بازدید از این شهر را فراموش نکنید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی اخذ ویزا، پیکاپ و وقت سفارت راهنما و یاری رسان شما میباشد .منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :