021-41454

بخش های مختلف شهربازی دبی

بخش های مختلف شهربازی دبی

بخش های مختلف شهربازی دبی

بخش های مختلف شهربازی دبی

لگولند دبی، دنیایی است که در آن، قطعات لگو به زندگی واقعی پا می‌گذارند. این پارک برای خانواده‌هایی ایده‌آل است که فرزندانی تا ۱۲ سال دارند. در این مجموعه‌ی تفریحی جذاب، بیش از ۴۰ وسیله‌ی تفریحی و ۱۵ هزار مدل لگو وجود دارد.

یکی از بهترین جاذبه های لگولند که همراه با آموزش برای کودکان است این است که ان ها برای این که بتوانند قطعات مختلف را کنار هم بگذارند و یک سازه معنا دار تشکیل دهند باید به صورت تیمی کار کنند و با هم دیگر همکاری داشته باشند

برای ساختن این پارک موضوعی خانوادگی، حدود ۶۰ میلیون قطعه لگو مورد استفاده قرار گرفته است. پارک از شش بخش تشکیل شده که هم فضای سرپوشیده دارد و هم فضای روباز. مثلا از میان بخش‌های مختلف این پارک می‌توان لگو سیتی و مینی‌لند با تم خاورمیانه را نما برد.

پارک آبی هم یکی دیگر لز بخش های جذاب شهربازی است و برای خانواده‌هایی طراحی شده که کودکانی تا سن ۱۲ سال دارند. در این مجموعه‌ی جذاب، ۲۰ جاذبه و سرسره‌ی آبی با تم لگو وجود دارد؛ جایی که در آن بچه‌ها این فرصت را دارند تا خلاقیت و تصورات‌شان را رها کنند و از حضور در پارک و بازی در کنار هم‌سن و سالان‌شان لذت ببرند. یک استخر موج و سافاری DUPLO برای تفریح بچه‌ها در نظر گرفته شده است.

کیدزانیا، مکانی شگفت‌انگیز و تعاملی برای سرگرمی کودکان است که همراه با بازی، مهارت‌های مختلفی را به آن‌ها یاد می‌دهد.

تاکید اصلی این مجموعه‌ی تفریحی، بر اجرای شغل‌های واقعی بزرگ‌ترها در دنیایی کودکانه است. بچه‌ها در این مجموعه این فرصت را دارند تا لباس‌های مشاغل مختلف را بپوشند و آن‌ها را امتحان کنند. بیش از ۸۰ شغل مختلف در مجموعه‌ای به شکل یک شهر، گرد هم آمده‌اند

تور دبی

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :