021-41454

ارمنستان و حمله ویروس ها به گوشی ها

ارمنستان و حمله ویروس ها به گوشی ها

ارمنستان و حمله ویروس ها به گوشی ها

ارمنستان و حمله ویروس ها به گوشی ها

در ارمنستان و همچنین در کشور گرجستان و بعضی از مناطق قفقاز اخیرا گوشی های هوشمند یا همان اسمارت فون ها مورد حمله ویروسی آن هم به طرز وسیعی قرار گرفته اند که قربانی این حمله ویروسی بیشتر اسمارت فون ها و گوشی های هوشمند با ورژن اندروید بین 4.0.3 تا 4.4.4 را مورد توجه و خسارت نرم افزاری قرار داده است.

ارمنستان و حمله ویروس ها به گوشی ها » عملکرد ویروس

این بدافزار یا ویروس که بیشتر یک تروجان (ترویان) می باشد اینگونه عمل می کند که گوشی کاربران را ابتدا کاملا قفل نموده و پیغامی می دهد و از صاحب گوشی می خواهد تا 200 دلار بپردازد تا گوشی اش از را از این حالت قفل و در واقع تسخیر شده در بیاورد. این ویروس حاوی یک تروجان ضمیمه شده به خود می باشد که Cyber.Police نام دارد و از قربانی می خواهد تا دو کارت هدیه از وبسایت itunes شرکت اپل بخرد که ارزش هر کارت صد دلار می باشد.دلیل این نوع درخواست و زورگیری هم که مشخص است چرا که این سارقین نمیخواهند شماره حساب ، کارت و هویت شان فاش گردد.

این ویروس بیشتر با تبلیغ بر روی تبلیغات اینترنتی وارد گوشی هوشمند کاربران شده است و قربانیان این ویروس پیام زیر را بر گوشی خود می بینند :

ویروس در ارمنستان

متاسفانه مثل آنکه آنتی ویروس ها و نرم افزار های ضد بد افزار ها و ویروس ها حتی بروزترین های آن ها نمی توانند با این ویروس مبارزه کنند و کسانی که قربانی این ویروس شده اند باید به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنند و کمی سخت و هزینه بر است رهایی از شر این ویروس!

این مطلب را نوشته ایم تا برای عزیزانی که در تور ارمنستان هستند و به وب گردی در هتل های ارمنستان و سایر اماکن مشغول هستند مراقب باشند.

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور ارمنستان

تور وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان با آژانس یزدان گشت سفیران تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر بر لینک بالا کلیک نمایید:

02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :