021-41454

ارزان ترین شهر های کانادا

ارزان ترین شهر های کانادا

ارزان ترین شهر های کانادا

بر اساس تحقیقات انجام شده اتاوا امسال به عنوان ارزان­ترین شهر در کانادا انتخاب شده است.

این شرکت که سالانه رتبه بیش از 200 مرکز شهری در سراسر جهان را براساس نظر بازدیدکنندگان خود تعیین می­کند، گفت: قیمت اجاره ­خانه در پایتخت کشور کانادا همچنان معقول باقی مانده است، در حالی که قیمت حمل و نقل، غذا، لباس، کالاهای خانگی و سرگرمی نیز، نسبت به بخش­های دیگر کشور، در سطح پایین­تری قرار گرفته است.

این دومین سال متوالی است که شهر اتاوا به عنوان ارزان­ترین پنج شهر کانادا برای بازدید، لقب گرفته است.  بر روی مسافران تجاری پایه ­گذاری شده است که برای چندین ماه در سال در یک شهر نسبت به جاهای دیگر استقرار می­یابند. البته قیمت خرید املاک و مستغلات در نظر نگرفته شده است.

لوک لالند، مسئول اصلی در موسسه مرسر می­گوید که ما یک مجموعه کامل از عوامل موثر در هزینه­های زندگی در سطح بین­ المللی را برای اقامت مهاجر بررسی می­کنیم. تحقیقات ما، برای تعیین میزان مناسب حقوق برای کارمند، توسط شرکت­های چندملیتی به کار می­رود.

در مقابل شهر تورنتو به عنوان گران­ترین شهر کانادا کسب رتبه کرد. این شهر در تحقیقات موسسه مرسر با پرش از 17 جایگاه نسبت به سال گذشته و عبور از شهر ونکوور، لقب گران­قیمت­ترین شهر کانادا را از آن خود کرد. گفته می­شود، افزایش تقاضا برای اجاره ­خانه در تورنتو، موجب بالارفتن اجاره بها گشته و تأثیر قابل ملاحظه­ های بر هزینه­ های زندگی در آن شهر گذاشته است.

دو شهر تورنتو و ونکوور در سال 2010 در بین گران­ترین شهرهای جهان به ترتیب، در رتبه­های 76 و 74 بودند. در حالیکه امسال تورنتو رتبه 59 را از آن خود کرده است و شهر ونکوور در رتبه 65 قرار دارد و این امر بیانگر، گرانترشدن این شهر ها در سال جاری است.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

حمایت از سینما ایران در کانادا,سینما ایران در کانادا,جشنواره فیلم های ایرانی در کانادا,اکران فیلم های ایرانی در کانادا,سینما ها ایرانی در کانادا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :