021-41454

حمایت از سینما ایران در کانادا

حمایت از سینما ایران در کانادا

حمایت از سینما ایران در کانادا »

حمایت از سینما ایران در کانادا

حمایت از سینما ایران در کانادا

در کانادا و در هر سال به همت و مساعدت گروهی از دوست داران و علاقه مندان هنر ایران بویژه سینمای ایران ، جشنواره ای در تورنتو تحت عنوان CineIran of Toronto که جشنواره فیلم ایرانی در تورنتو کانادا می باشد برگزار می گردد.همانطور که خود شما هم احتمالا می دانید و خود ما در مطالب مختلف بارها گفته ایم ، تورنتو شهریست با ترکیب چندین فرهنگ و بویژه حضور پر رنگ ایرانی ها در همه زمینه ها ، پس باید انتظار وجود چنین جشنواره ای در شهر تونتو کانادا را داشت که به آن باید اهمیت داد.

در سال گذشته ، سال 2015 میلادی در روزهای 27 ام الی 29 ماه نوامبر جشنواره سینمای ایران در محل سینمای مرکزی جشنواره بین المللی سینمایی تورنتو که نام انگلیسی آن Toronto International Film Festival بوده و به اختصار tiff  گویند برگزار گردید. در این جشنواره در مجموع تعداد 12 فیلم به روی پرده رفت و از طرفی نیز تعدادی از هنرپیشگان و کارگردانان نامی ایرانی در این جشنواره حاضر شدند و شرکت نموده اند و در این جشنواره پس از اکران اغلب فیلم ها ، گروهی از متخصصان در زمینه آن فیلم و همچنین در زمینه سینمای ایران به بحث و تحلیل می پردازند.

جشنواره سینمای ایران CineIran of Toronto در سال گذشته پذیرای تعداد افرادی در حدود 4000 نفر بوده است که بسیار جالب است بدانید که اتفاقا تعداد زیادی از تماشاچیان ایرانی نبودند و در واقع این خوب است چرا که یک فرصت بسیار خوب برای معرفی سینمای ایران به جهان بوده است.اکثر این افراد حاضر غیر ایرانی ، کانادایی و آمریکایی بوده اند و گفته می شوند حتی افرادی از آمریکا برای حضور در این جشنواره به تورنتو سفر نموده اند.

تور کانادا ، مشاهده اطلاعات و پکیج ها ، قیمت ها و …

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا و وقت سفارت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا در اسرع وقت از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت خدمات وقت سفارت کانادا  از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس : 02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :