021-41454

اتفاقات رمز آلود کاخ همپتون کورت

اتفاقات رمز آلود کاخ همپتون کورت

اتفاقات رمز آلود کاخ همپتون کورت

اتفاقات رمز آلود کاخ همپتون کورت

کاخ همپتون کورت یکی از قدیمی ترین کاخ های انگلیس است که با داستان‌های مرتبط با ارواح و پدیده‌های عجیب و ماورایی دست و پنجه نرم می‌کند  از جمله این داستان‌های می‌توان به حضور عجیب ارواح دو زن اشاره کرد.

مدتی قبل دو کودک دوازده ساله سفری به این کاخ قرن شانزدهمی داشتند و به همراه دوستانشان مشغول عکاسی ز فضا های قدیمی این کاخ بودند اما در یکی از تصاویر ثبت شده توسط این دو، تصویر مبهمی از یک شبح در عکس مشخص بود که سوالات و ابهامات بسیاری را مطرح کرده است

برطبق داستان‌ها گفته می‌شود که این در واقع روح بانو «سیبل پن» است، یک خدمتکار و پرستار سلطنتی که در خدمت شاهزاده ادوارد و ملکه الیزابت اول بود.

دیگر عکس معروف گرفته شده در این کاخ تصویری از شبح محو کودکی خردسال را نشان می‌دهد که همچون بسیاری دیگر از ارواح کودکان این کاخ در لباس دوران تودورها در کاخ در رفت و آمد است.

دیگر ماجرای جالب کاخ به نمایش فیلمی کوتاه اختصاص دارد که ظاهرا از یک شبح ثبت و ضبط شده است که بعدها به ویژه در شبکه یوتیوب بسیار معروف شد

دیگر روح معروف این کاخ که در عنوان بانوی خاکستری با بانو پن رقابت می‌کند، همسر پنجم هنری هشتم «کاترین هاوارد» (Catherine Howard) است که به اتهام اعمال غیرشرعی محکوم و با خشونت کشته شد. روح ناآرام او نیز ظاهرا جیغ زنان در میان گالری تسخیر شده در حرکت است.

هم چنین در دوره اتفاقی سه روزه در روز اول و سوم افراد قصر متوجه باز بودن درهای آتش سوزی شدند اما در روز دوم درها بسته شده بودند. برای سردرآوردن از این ماجرا دوربین فیلمبرداری در محل مذکور نصب شد مشخص شد شبحی ملبس به لباس‌های قدیمی مسئول این باز و بستن‌ها است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :