021-41454

آشنایی با غذای چینی

آشنایی با غذای چینی

آشنایی با غذای چینی

آشنایی با غذای چینی:

ماشی سرخ شده :

اگر طرفدار غذاهای چرب هستید ماشی سرخ شده را پیشنهاد میکنیم امتحان کنید این غذای تند از نودل یا برنج تهیه می شود . برای تهیه ان نودل یا برنج را میپذ ند سپس به ان شکر اضافه میکنند تا مزه ای شیرین پیدا کند . سپس سبزیجات مخصوص را که مزه ای ترش دارند را در ظرف جداگانه سرخ میکنند سپس به ترکیب نودل میازایند . مزه ی ترش سبزیجات همراه با طعم شیرین ترکیب نودل طعم خاصی به این غذا میدهد .

 

اسپرینگ رول :

(رولت های بهارانه ) برای تهیه این رولت داخل خمیرهای مخصوص را با گوشت و سبزیجات معطر پر میکنند و سپس این رول ها را سرخ میکنند . وقتی این رول ها رنگ طلایی به خود گرفتند اماده سرو میباشند .

 

کائورو :

این نوع غذا هم در خیابان و هم در مهمانی های رسمی چین سرو میشود . کائورو شبیه کباب ماهی تابه ای ایرانی است . این نوع غذا را از گوشت گاو یا گوسفند و گاها از گوشت مرغ تهیه میکنند . نکته ای که این غذا را خوش طعم کرده این الست که این غذا حتما باید روی ذغال تهیه شود .

 

چومین :

رشته فرنگی چینی را سرخ کرده و ان را با موادی چون گوشت مرغ یا گاو و میگو و پیاز و کرفس نیز به کار میبرند . برای تهیه این غذا ابتدا رشته ها را در اب جوش غوطه ور میکنند و سس مخلوط ان را در ظرف جدا سرخ کرده و سپس رشته های فرنگی نرم شده را به همراه سس سرخ میکنند .

 

لازی جی :

از سری غذا های تند و اتشین می باشد . این غذا را با سینه مرغ سرخ شده همرا با فلفل کنجد و فلفل های تند پخته می شود .

 

مرغ برگار :

(به معنی سائل و فقیر) برخلاف نام ان غذایی بسیار غنی و مخصوص استان جیانگ سو می باشد . غذایی که طبخ ان نیاز به مهارت بالا میباشد . شکم مرغ را با گوشت چرخ کرده و قارچ پر میکنند و در برکه نیلوفر ابی پیچیده شده و در خاک رس پخت میشود . پس از پخته شدن کامل مرغ شکم پر خاک رس اطراف ان را جدا میکنند و غذا اماده سرو می باشد .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :