021-41454

آشنایی با غذای چینی

آشنایی با غذای چینی

آشنایی با غذای چینی

آشنایی با غذای چینی:

ماشی سرخ شده :

اگر طرفدار غذاهای چرب هستید ماشی سرخ شده را پیشنهاد میکنیم امتحان کنید این غذای تند از نودل یا برنج تهیه می شود . برای تهیه ان نودل یا برنج را میپذ ند سپس به ان شکر اضافه میکنند تا مزه ای شیرین پیدا کند . سپس سبزیجات مخصوص را که مزه ای ترش دارند را در ظرف جداگانه سرخ میکنند سپس به ترکیب نودل میازایند . مزه ی ترش سبزیجات همراه با طعم شیرین ترکیب نودل طعم خاصی به این غذا میدهد .

 

اسپرینگ رول :

(رولت های بهارانه ) برای تهیه این رولت داخل خمیرهای مخصوص را با گوشت و سبزیجات معطر پر میکنند و سپس این رول ها را سرخ میکنند . وقتی این رول ها رنگ طلایی به خود گرفتند اماده سرو میباشند .

 

کائورو :

این نوع غذا هم در خیابان و هم در مهمانی های رسمی چین سرو میشود . کائورو شبیه کباب ماهی تابه ای ایرانی است . این نوع غذا را از گوشت گاو یا گوسفند و گاها از گوشت مرغ تهیه میکنند . نکته ای که این غذا را خوش طعم کرده این الست که این غذا حتما باید روی ذغال تهیه شود .

 

چومین :

رشته فرنگی چینی را سرخ کرده و ان را با موادی چون گوشت مرغ یا گاو و میگو و پیاز و کرفس نیز به کار میبرند . برای تهیه این غذا ابتدا رشته ها را در اب جوش غوطه ور میکنند و سس مخلوط ان را در ظرف جدا سرخ کرده و سپس رشته های فرنگی نرم شده را به همراه سس سرخ میکنند .

 

لازی جی :

از سری غذا های تند و اتشین می باشد . این غذا را با سینه مرغ سرخ شده همرا با فلفل کنجد و فلفل های تند پخته می شود .

 

مرغ برگار :

(به معنی سائل و فقیر) برخلاف نام ان غذایی بسیار غنی و مخصوص استان جیانگ سو می باشد . غذایی که طبخ ان نیاز به مهارت بالا میباشد . شکم مرغ را با گوشت چرخ کرده و قارچ پر میکنند و در برکه نیلوفر ابی پیچیده شده و در خاک رس پخت میشود . پس از پخته شدن کامل مرغ شکم پر خاک رس اطراف ان را جدا میکنند و غذا اماده سرو می باشد .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط

این سوال ، سوال خیلی ها می باشد که می خواهند به تور ارمنستان سفر نمایند یا در این کشور اقامت داشته باشند که طبیعتا برایشان امنیت این کشور چه از نظر امنیت داخلی ، مردم آن ، خیابان های آن و چه از نظر منطقه ای بسیار مهم است.افرادی که این سوال برایشان پیش می آید دو دسته هستند ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :