021-41454

آب و هوای سیسیل

آب و هوای سیسیل

آب و هوای سیسیل

آب و هوای سیسیل

سیسیل آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های گرم و بارانی دارد. این جزیره آتشفشانی است و به یکی از بلندترین و فعال ترین آتشفشان های جهان تبدیل شده است. با توجه به ارتفاع  بادهای که از غرب وشمال غربی می وزد. مناطق جنوب شرقی عموما خشکتر و گرمتر از شمال غربی هستند و ساحل جنوب شرقی معمولا آرامتر است. مناطق بالاتر دارای درجه حرارت خنک تر هستند و بارندگی سالانه بیشتری را دریافت می کنند.

سیسیل بزرگترین منطقه در ایتالیا است و در نوک جنوب غربی سرزمین اصلی بوت در دریای مدیترانه قرار دارد. و توسط تعدادی از جزایر بسیار کوچک احاطه شده است.

آب و هوای گرم و بارندگی های کم در  سیسیل ، شرایط را برای رشد میوه های مرکبات فراهم می کند. تپه ها در طول سال سبز هستند و درختان لیمو در زیر زمین قرار دارند. بسیاری از فرهنگ ها بر روی سیسیل تاپیر گذاشته اند؛ برای مثال تاثیرات یونانی و عربی در طراحی و آشپزی سیسیلی دیده می شود.

آب و هوای سیسیل در تابستان
تابستان، از ماه ژوئن تا سپتامبر، گرم و خشک می باشد. میانگین دما در ماه ژوئن  23 درجه سانتیگراد است و در ماه ژوئیه و اوت به 26 درجه سانتی گراد افزایش می یابد و در ماه سپتامبر به 24 درجه سانتی گراد می رسد. شب نیز بسیار گرم است، درجه حرارت به طور متوسط ​​از 15 ° C تا 19 ° C است، که می توانید  به پیاده روی بروید و از روستاهای داخلی جزیره در امتداد ساحل لذت ببرید .

دمای آب در ماه اوت تا دمای 27 درجه سانتیگراد افزایش می یابد . در ماه های ژوئیه و سپتامبر،  دمای دریای مدیترانه به طور متوسط ​​25 درجه سانتی گراد است.

بارش  باران بسیار نادر است، فقط در تپه ها به طور مختصری بارش باران وجو دارد. ژوئن  خشک ترین ماه سال است که فقط در هر ماه 10 میلیمتر باران می بارد.در ماه اوت 17 میلی متر بارندگی، و در ماه سپتامبر 28 میلی متر باران می بارد که  نشان می دهد که هوا به آرامی به سمت فصل های پاییز و زمستان مرطوب حرکت می کند.

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان میباشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :