021-41454

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

دبی انچنان در زمینه هتل و انواع ان غنی متنوع است که هر مسافری با هر بودجه و سلیقه میتواند هتلی در محل مناسب و با خدمات مورد نظرش که هزینه اش مناسب باشد پیدا کند.یکی از هتل های زیبا و بسیار مورد علاقه ی توریست ها هتل القصر می باشد که جز هتل های بسیار لوکس و مدرن دبی میباشد که هرساله میزبان تعداد بالایی مسافر ازسراسر قاره ها می باشد.

هتل القصر (Al Qasr) دبی بی شک از بهترین هتل ها  در  دبی است. این هتل زیبا و مجلل به یکی دیگر از هتل های معروف شهر دبی یعنی دارالمساف تکیه زده است بسیار زیبا و دوست داشتنی است و در بهترین جای جزیره ی جمیرا این جزیره ی مصنوعی قرار دارد.

ساکنین هتل القصر به دلیل مکان هتل دسترسی راحتی به انواع مراکز تفریحی مانند وایلد وادی و یا مراکز تفریحی گوناگن دارند. این هتل که در تابستان محل برگزاری بسیاری از کنسرت ها می باشد مکان مناسبی برای علاقه مندان به موسیقی تلقی می شود.

سایر خدمات و امکانات هتل

این هتل که مانند اسمش شبیه قصری با شکوه و بی نقص است دارای ساحلی خصوصی میباشد که با تمام امکاناتش پذیرای میهمانان هتل است.این ساحل زیبادارای الاچیق های زیبا و استخر و … می باشد.

اتاق های این هتل مجلل با دیزاین و دکوری زیبا و با منظره ای چشم نواز از برج العرب و یا دریای نیلگون پذیرای مسافران است. در این هتل کارکنان بسیار با تجربه و متخصص هستند و به بهترین نحو به سرویس دهی و خدمت رسانی می پردازند.

این هتل دارای رستوران و سالن ورزشی  مجهز میباشد همچنین اینترنت پرسرعت وخدمات خشکشویی و بسیاری خدمات دیگر از امکانات حاشیه ای این هتل میباشد .اگر میخواهید در دبی اقامتی بی نقص داشته باشید این هتل زیبا بهترین انتخاب است.

هتل القصر دبی از هتل های مورد پسند اروپاییان است بسیاری از انها در این هتل زیبا و مجلل اقامت میکنند و از دسترسی اسان به نواحی دیدنی و تفریحی اطراف هتل بهره میبرند.

مطالب مرتبط

هتل بای ویو پاتایا هتلی 4 ستاره و بسیار مجلل در فاصله درایو 30 دقیقه ای تا مرکز شهر پاتایا و مراکز خرید آن و در نزدیکی 30 دقیقه ای خیابان مشهور وایکینگ قرار دارد و همچنین فاصله ای یک ساعت و نیمه ای تا فرودگاه را دارا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :