021-41454

لونا پارک استرالیا

لونا پارک استرالیا

لونا پارک ملبورن (Luna Park)  پارک تفریحی- تاریخی واقع در ویکتوریا ، حومه درونی ملبورن در کشور  استرالیا است. این پارک 13 دسامبر سال 1912 افتتاح شد و تا به کنون مورد بازدید قرار گرفته است. این یکی از چهار پارک شهر بزرگ شاخته شده در ملبورن و سیدنی می باشد که هنوز فعال است . ما بقی لونا پارک های ساخته شده به دلایل نا معلومی بسته شدند.

ورودی این پارک به شکل یک خورشید خندان است  و می توان تجهیزات بازی خارق العاده ای را  مانند قطارهای هوایی عظیم ، چرخ الفلک های غول آسا و سایر وسایل بازی و نمایشنامه های کودکانه را در آن مشاهده کرد. همچنین این پارک دارای پایانه های آموزشی مانند زندگی حیوانات ، خواص فیزیکی و شیمیایی مواد و غیره می باشد که مورد استقبال کودکان زیادی قرار می گیرد.  طبق آمارهای گرفته شده، لونا پارک ملبورن محبوبترین پارک های تفریحی در استرالیا است.  لونا پارک ملبورن در میراث ملی ویکتوریا قرار دارد

در حال حاضر در استرالیا ، لونا پارک ملبورن و سیدنی فعال هستند.بخشی از شهر بازی توسط شومن امریکایی و جی دی ویلیامز رو به رشد نهاد که این گسترش با همکاری شرکت برادران فیلیپس انجام شد.

طراح شهربازی، یک انگلیسی شناخته شده در صنعت شهر بازی به نام اچ اسلیک بود.در سالهای اخیر شهر بازی لونا پارک به خاطر وجود دستگاه های مکانیکی فوق العاده خود ، به موفقیتی کم نظیر دست یافته است.

لونا پارک استرالیا بسته به روز ها و شرایط مختلف ساعات کاری متفاوتی دارد و ممکن است ساعت های شروع به فعالیت تا پایان ان تغییر کند به طور معمول از ساعت 10 صبح تا ساعت10 شب این پارک امکانات تفریحی و رفاهی را در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد اما بهتر است قبل از رفتن در سایت پارک ساعت را چک کنید

وقت سفارت استرالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :