021-41454

شهر های انتاریو

شهر های انتاریو

شهر های انتاریو

بیش از هفت میلیون نفر از مردم انتاریو کانادا در ناحیه ای که نعل اسب طلایی معروف است زندگی می کنند.

این منطقه نعل اسب طلایی که بالاتر گفته شد در امتداد کرانه غربی دریاچه انتاریو، از Oshawa گرفته تا همیلتون و سپس از شرق تا Catharines. St و منطقه نیاگارا گسترش یافته است، زندگی می کنند.

این شهر از لحاظ فرصت های شغلی نیز بیشترین تنوع را به خود اختصاص می دهد.

موسسات مالی و ادارات مرکزی شرکت های بزرگ در این شهر واقع شده است و به سازمان ها و شرکت های ارتباطات و همچنین موسسات بهداشتی درمانی بزرگ، شرکت های رسانه ای و موسسات تحقیقاتی خدمات رسانی می نمایند.

در امتداد دریاچه انتاریو، بعد از تورنتو، Catharines. St بزرگترین شهر در منطقه نیاگارا است ودر امتداد کرانه غربی دریاچه انتاریو، سومین شهر بزرگ انتاریو بنام همیلتون قرار گرفته است که شهرت خود را از طریق صنعت فوالد به دست آورده است.

سایر صنایع مربوط به ساختمان، مواد غذایی و حمل و نقل و شرکت های بزرگ مدیریت مواد  و همینطور موسسات آموزشی با روند فزاینده ای در حال گسترش می باشند. با فاصله ای نه چندان دور از همیلتون، چهارمین ناحیه شهری پرجمعیت انتاریو، واترلو و کمبریج واقع شده است که مثلث تکنولوژی کانادا را تشکیل می دهند.

از دیگر شهر های انتاریو ، در منطقه ای غربی تر، شهر لندن واقع شده است که یکی از بزرگترین دانشگاه های کانادا، چندین و چند کارخانه بزرگ صنعتی، شرکت های خدمات مالی و شبکه علوم بهداشتی بزرگ بین المللی در آن قرار گرفته اند.

شهر اتاوا هم در شمالی ترین نقطه قرار دارد پایتخت ملی کانادا است و هزاران کارمند دولتی در بخش های مختلف ان کار می کنند و جمعیت زیادی در دانشگاه های این شهر پیشرفته و مدرن در حال تحصیل هستند.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :