021-41454

موزه داوینچی ایتالیا

موزه داوینچی ایتالیا

موزه داوینچی ایتالیا » ایتالیا کشور بسیار خوش اب و هوا با سواحلی زیبا و مفرح می باشد .این کشور در خود انواع موزه ها و بناهای باستانی منحصر به فرد را جای داده است .

هر سال تعداد زیادی مسافر و توریست از تمامی قاره ها برای استفاده از امکانات رفاهی این کشور و بازدید از مناطق دیدنی ان به ایتالیا سفر می کنند.یکی از جاذبه های بسیار پر طرفدار در ایتالیا موزه ها و گالری های دیدنی و خاص این شهر است .

موزه داوینچی که بر گرفته از اسم هنرمند معروف ایتالیایی داوینچی می باشد یکی از این موزه های مشهور در ایتالیا است که دارای شهرت زیادی میباشد.

 داوینچی که اکثر افراد او را با نقاشیهایش میشناسند در واقع دارای بسیاری از اثار ارزشمند در زمینه های معماری،مهندسی،نقشه کشی میباشد حتی میتوان اشاره داشت که وی دانشمند و مخترعی بزرگ وگیاه شناس و نویسنده ای برجسته نیز بوده است.

موزه داوینچی به افتخار وی که نماد و سنبل دوران رنسانس در ایتالیا میباشد با این نام به شهرت رسیده است. این موزه در  ایتالیا، رم و در خیابان مشهور لئوناردو داوینچی قرار دارد، موزه لئوناردو داوینچی یکی از پر بازدید ترین موزه ها در ایتالیا می باشد که به نمایش اثار مختلف هنر مند بزرگ داوینچی در زمینه های مختلف می پردازد.

نقاشی های خاص و بسیار دیدنی تا مجسمه هایی زیبا که نشان دهنده ی هنر و شکوه نبوغ داوینچی در دوران رنسانس می باشد.

اطلاعات تکمیلی موزه داوینچی

این هنرمند در سراسر دنیا معروف می باشد و بسیاری دوستداران هنر علاقه خاصی به آثار داوینچی دارند و سالانه تعداد زیادی به ایتالیا سفر می کنند تا از موزه داوینچی دیدن کنند و اثار بی نظیر او را از نزدیک مشاهده کنند.

برای سفر به ایتالیا ،پیکاپ ویزا و وقت سفارت با اژانس تخصصی و حرفه ای یزدان گشت سفیران تماس بگیرید تا با تجربه و مهارت خود بهترین سفر را برایتان رقم بزنیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :