021-41454

تور بالن سواری دبی

تور بالن سواری دبی

تور بالن سواری دبی

تور بالن سواری دبی

یکی از رویایی ترین تفریحات که در کشور دبی برای توریستان تدارک دیده شده بالن سواری است که تجربه این تفریح پر هیجان و مفرح را هرگز از یاد نخواهند برد . می توان از درون بالن که به ارامی در هوا شناور است، هوای خنک سپیده دم را در حالی که در ارتفاع چند متری بر فراز ریگزار سرخ شناور هستید، لمس نموده و از تماشای مناظر شگفت انگیز زیرپایتان و آرامش موجود نهایت لذت را ببرید. در این سفر صحرا را از جایی ببینید که کمتر کسی دیده است

 

نکات لازم

ماشین های تور در مقابل هتل شما منتظرتان خواهند بود پیش از طلوع آفتاب یک ماجراجویی 4 ساعته در شنزارهای زیبای اطراف دبی را تجربه خواهید کرد .برنامه ریزی به گونه ای است که در هنگام طلوع آفتاب سوار بر بالن بر فراز صحرای زیبا و تپه های شنی به پرواز در آمده باشید .

در این زمان زیبا ترین مناظر صحرا درست در زیر پای شماست. از داخل بالن می توانید آهوی وحشی ، شترها ، دشت های سبز ، مزارع و بسیاری دیدنی های زیبا را تماشا نمایید .

پس از اتمام مدت 1 ساعته پرواز با بالن ، هنگامی که به سطح زمین بازگشتید ، از شما و همراهانتان با تنقلات خنک نظیر آبمیوه ، نوشابه و آب پذیرایی خواهد شد .همچنین پس از فرود ، امکان ملاقات با مردم محلی ، پرورش دهندگان شتر ، پرورش دهندگان بازهای شکاری و … نیز وجود دارد .پس از پایان تور ، اتوموبیل های تور مجددا شما را به هتلتان باز خواهند گرداند .

 

مدت زمان تور

مدت زمان این تور 5 ساعت می باشد و برفراز صحرا حرکت می کند. بسیاری از گردشگران در تور دبی از این تور هیجان انگیز استقبال می کنند.

نمایشگاه عرب هلث دبی

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

مطالب مرتبط

هتل مردان پالاس آنتالیا ترکیه هتلی 5 ستاره زیبا ، لوکس و بسیار مجلل وواقع در منطقه کندو آنتالیا ترکیه ، دارای فاصله 30 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و دارای فاصله 19 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :