021-41454

باغ گل دبی

باغ گل دبی

باغ گل دبی

باغ گل دبی

باغ گل دبی یکی از بهترین مکان های تفریحی در دبی مسوب می شود که می توانید ساعت ها در آن غرق در لذت شوید

باغ گل دبی مکانی است ک در حدود هفتاد و دو هزار متر مربع وسع دارد البته افتتاح این باغ با کمی تاخیر رو به رو شده و سخنگوی آن به تازگی اعلام کرد باغ جادویی با طراحی جدید آماده بهره برداری بوده و امکان استفاده از آن وجود دارد.

این پارک به قدری زیبا است که تقریبا نمی توان لذت قدم زدن در آن را به ویژه در ساعات اولیه صبح نادیده گرفت.

خوشبختانه در این پارک خبری از حشرات نبوده و در فضایی مشتمل بر ۴۵ میلیون گل شما حتی یک زنبور را نیز مشاهده نمی‌کنید. گفتنی است در سال جاری روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا با معرفی این باغ گل در دبی، آن را با یکی از عجایب هفت گانه دنیای باستان یعنی باغ های معلق بابل مقایسه کرده و تماشای آن را به همه کسانی که به دبی سفر می کنند توصیه کرده است.

در کنار این پارک، باغ پروانه های دبی یا Dubai Butterfly Garden در فضایی سرپوشیده وجود دارد. این باغ دارای ورودی مجزا بوده و برای دیدن آن باید بلیط تهیه کنید.

در این پارک شما با طراحی و ترکیب رنگ بندی زیبای محیطی روبرو شده و سقف گنبدی زیبای آن هزاران گونه پروانه جمع آوری شده از نقاط جهان را زیر چتر حمایت خود گرفته و این پروانه ها در این محل زندگی آسوده و راحتی را دارند.

هزینه ورودی باغ جادوئی ۳۰ درهم و باغ پروانه ها ۵۰ درهم بوده و ساعات بازدید از این باغ ها نیز براساس جدول زمان بندی زیر است

یک شنبه تا پنج شنبه ۹ صبح تا ۹ شب

جمعه و شنبه ۹ صبح تا ۱۱ شب

نمایشگاه عرب هلث

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :