021-41454

بازدید از مدینه الجمیرا

بازدید از مدینه الجمیرا

بازدید از مدینه الجمیرا »

دبی شهری سراسر زیبایی و شگفتی است .شهری پوشیده شده از اسمان خراش های زیبا و سر به فلک کشده تا انواع مراکز خرید و هتل های باشکوه .این شهر با ساخت تعداد زیادی عجایب و مکان های تفریحی زیبا هر ساله تعداد بالایی توریست را به شهر خود جذب میکند .یکی از زیبایی ها و جاذبه های بی رغیب دبی مدینه الجمیرا میباشد.

مدینه الجمیرا دارای ساحلی خصوصی و بسیار زیبا با شن های طلایی میباشد که گشت و گزار در ان بسیار لذت بخش است همچنین این منطقه دارای تفرجگاه های زیاد و مناطق تفریح و سرگرمی زیادی میباشد و البته مناظر طبیعی ان نیز بی نظیر است.

مدینه الجمیرا دارای دو هتل بسیار زیبا و بزرگ میباشد که مانند مراکز خرید طراحی و اجرا شده است القصر که از نامش مشخص است بسیار لوکس و باشکوه میباشد و مینا سلام که بسیار دنج و دوست داشتنی است.

در این منطقه ی توریستی 29 خانه سنتی تابستانه در دارالمصیاف Dar Al Masyaf ، وجود دارد و 7 ویلای ملکیه Malakiya تعداد بسیار زیادی کافه و رستوران در حدود ۴۰ تا که به سرو انواع غذاهای لذیذ دریایی و مدیترانه ای و بین المللی میپردازند.

زیبایی ها و امکانات مدینه الجمیرا به این جا ختم نمیشود این منطقه دارای سالن کنفرانس و میهمانی و دو سالن باله ی زیبا ومجهز میباشد همچنین دارای امکانات تفریحی مانند ابگرم ٫ مرکز تناسب اندام و بدن سازی ٫ بازار زیبا و بزرگ مدینه الجمیرا که دارای بافتی سنتی و بسیار منحصر به فرد است از دیگر جاذبه های این منطقه ی زیبا در دبی است.

شهر جمیرا که هر ساله میزبان تعداد بالایی توریست و گردشگر است در فاصله 25 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دوبی قرار دارد و یکی از جاذبه های گردشگری دبی میباشد که همه مسافران به بازدید از ان میپردازند .در سفر به دبی مدینه الجمیرا را به یاد داشته باشید.

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

هتل ماناتای ویلا سیلویا پاتایا هتلی 5 ستاره ، لوکس و مجلل واقع در ساحل و منطقه جامتین پاتایا ، نزدیک به مراکز خرید پاتایا ، دارای فاصله نزدیک تا مرکز شهر و دارای فاصله 125 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی تایلند می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور پاتایا تایلند می باشد.
جشنواره بین المللی منچستر,جشنواره MIF منچستر,جشنواره بین المللی در منچستر انگلیس,تاریخ جشنواره بین المللی منچستر,محل جشنواره منچستر

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :