021-41454

محله ایرانی ها تورنتو ، ریچموند هیل

محله ایرانی ها تورنتو

محله ایرانی ها تورنتو ، ریچموند هیل

اگر به دنبال محله ایرانی ها ، یعنی محله ی ایرانی نشین ها در تونتو می گردید ، در این مطلب ما به شما ریچموند هیل واقع در شهر تورنتو مشور کانادا را معرفی می کنیم.البته در سر تا سر شهر تورنتو بسیاری ساکنین ایرانی تبار وجود دارد آن ها بهمراه کلی مغازه ها ، فروشگاه ها و رستوران های مخصوص ایرانی آن هم با نام های ایرانی آن هم به خط فارسی ! اما ریچموند هیل بعنوان محله ایرانی نشین در شهر تورنتو بیشتر شهرت گرفته است البته ما از واژه محله استفاده کرده ایم و ریچموند هیل در واقع یک شهرک است و نه فقط یک محله ، آن هم یک شهرک نسبتا مدرن و مهم در استان انتاریو کانادا !

البته وقتی صحبت از محله ایرانی ها می کنیم انتظار محلی مانند محله چینی ها که سرتاسر آن مردم چینی هستند و همه جا در و دیوار و مغازه ها به زبان چینی نوشته شده باشد را نداشته باشید اما اینکه شهرک ریچموند هیل در تورنتو کانادا به محله ایرانی ها تا حدی معروف شده ، دلایل خاص خودش را دارد و درست است ، محله ایرانی ها تورنتو ، ریچموند هیل است و بد نیست که در تور کانادا از این شهرک دیدن کنید.

محله ایرانی ها تورنتو ، ریچموند هیل

شهرک ریچموند هیل ، محله ایرانی ها تورنتو می باشد که در شهر تورنتو و استان انتاریو واقع است که در هر سال پذیرای مهاجرین نسبتا زیادی می باشد.شیوه شهرداری و مقررات آن با خود تورنتوی بزرگ کمی متفاوت و مستقل می باشد.در این محل ایرانیان زیادی مستقل هستند ، فعالیت اجتماعی چشمگیری دارند ، با یکدیگر ارتباط و کامیونیتی بسیاری دارند و از همه این ها بگذریم واضح ترین نشان ایرانی صفت بودن این شهرک انتخاب یک شهروند ایرانی تبار به عنوان نماینده مجلس انتاریو از حوزه انتخاباتی ریچموند هیل می باشد.

موسسه کنفرانس بورد کانادا (این موسسه یک موسسه غیرانتفاعی میباشد که تحقیقات کاربردی انجام می دهد )، آمار و گزارشی را ارائه داده که نشان دهنده این قضیه است که ریچموند هیل در در بین بهترین شهرهای کانادا قرار دارد و همچنین این موسسه شهر ریجموند هیل را یکی از بهترین نقاط در تورنتوی بزرگ ازش یاد کرده و همچنین بیان نموده که این شهر تعداد شش جاذبه گردشگری مهم در تور کانادا را در خود دارد و بنابراین برای تور کانادا گزینه خوبی برای سفر و اقامت و وقت گذراندن بین ایرانیان می باشد.این شش جاذبه گردشگری و توریستی کانادا ، جاذبه هایی هستند که بسیاری از مهاجران در جست و جوی آن هستند.

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا در اسرع وقت از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس : 41454 – 021

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور کانادا

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

  1. من بلژیک زندگی میکنم. و خیلی دوست دارم بیام در کانادا محله ریچموند زندگی کتیم. .و یک سوالی داشتم. از دوستان با سیصد هزار دلار کانادایی میشه یک کاسبی خوب راه انداخت. یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :