021-41454

گواهی عدم سوء پیشینه

گواهی عدم سوء پیشینه

گواهی عدم سوء پیشینه

برای درخواست اقامت دانشجویی افراد مجرد می بایست گواهی عدم سوی پیشینه و شناسنامه خود و افراد متاهل می بایست همین گواهی بعلاوه شناسنامه و قباله ازدواج خود را بعد از ترجمه ، تایید دادگستری و وزارت امور خارجه یک هفته تا 10 روز قبل از وقت مصاحبه خود برای ویزای اقامت دانشجویی به تایید این سفارتخانه برسانید.

حتما 40 یورو به ازای تایید هر مدرک بهمراه داشته باشید . دلیل اینکه شما نمی توانید گواهی سو پیشینه خود را بهمراه سایر مدارک تحصیلی تان به سفارت تحویل دهید کاملا مشخص است زیراکه این گواهی فقط برای مدت یک ماه تا 45 روز اعتبار دارد.

با توجه به اینکه درخواست گواهی عدم سوء پیشینه یک هفته زمان می برد،لطفا اقدامات لازم را برای دریافت آن قبل از وقت مصاحبه خود انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که تایید این مدارک توسط سفارت نیز نیاز به زمان دارد که معمولا 3-5 روز کاری بطول می انجامد.

آنچه که باید بدقت توجه کرد

آن دسته از دانشجویانی که وقت سفارت خود را از قبل رزرو کرده اند که طبق رویه بالا اقدام کرده و مدارک خود را در روز مصاحبه برای ویزای اقامت دانشجویی تحویل سفارت می دهند، ولی آن دسته از دانشجویانی که به هردلیلی موفق به گرفتن وقت مصاحبه نشده اند و زمان زیادی برای دریافت ویزا و رساندن خود به شهر محل تحصیلشان ندارند می توانند با در دست داشتن اصل و یا کپی پذیرش تحصیلی خود در روز ارائه مدارک گواهی عدم سوء پیشینه و شناسنامه برای تایید آنها سفارت را در جریان روند کاری خود بگذارید.

جوابیه سفارت به شما این خواهد بود که مدارک شما 3-5 روز دیگر آماده می شود.

مدارکی که باید ترجمه آن‌ها به سفارت ارائه گردد حتماٌ باید به زبان آلمانی باشد.

سفارت اتریش جهت درخواست ویزای دانشجویی مصاحبه ندارد اما می‌تواند متقاضی را جهت مصاحبه دعوت نماید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :