021-41454

گالری در تورنتو

گالری در تورنتو

گالری در تورنتو

تورنتو شهر بسیار زیبا و دیدنی در کانادا می باشد که درصد زیادی از ساکنان ان را مهاجران تشکیل می دهند. این مهاجر ها از کشور های دور و نزدیک به کانادا می آیند تا از امکانات خوب زندگی و اموزشی و خدمات درمانی این کشور بهره ببرند.

تورنتو شهری بی نظیر است با مناظر دیدنی و اب و هوای دوست داشتنی ،مردمانی مهربان و با فرهنگ که زندگی کنارشان لذت بخش است.

در شهر تورنتو گالری های زیادی وجود دارد که یکی از جاذبه های ابن شهر به شمار می رود.این گالری به نمایش اثار زیبا و دیدنی میپردازد و سالانه تعداد زیادی برای بازدید از این گالری ها به تورنتو می ایند.

این گالری در جای جای این شهر وجود دارد و به نمایش و عرضه ی بهترین و پر ارزش ترین اثار هنری میپردازند.در این شهر زیبا میتوان چندین ساعت از روز را به بازدید گالری اختصاص داد و از تماشای هنر و زیبایی اثار هنرمندان لذت برد.

جالب است بدانید که گالری ها در شهر تورنتو در روز چهارشنبه شامل تخفیف هستند و میتوانید با پرداخت مبلغی کم تر از بازدید اثار هنری زیبا بهره ببرید.

 

امکانات و سایر اطلاعات

کافه های دنج و رستوران های بی نظیر شهر تورنتو گردش و پرسه زنی را برای شما دلنشین تر میکند و شما بعد از تماشای این گالری می توانید به میل کردن یک وعده غذای سبک یا یک فنجان قهوه مشغول شوید و از سفرتان لذت ببرید.

بنابر این در سفرتان به کشور کانادا شهر زیبای تورنتو را فراموش نکنید و در این شهر به بازدید از گالری های متعدد موجود بپردازد که تجربه ای زیبا و دوست داشتنی برایتان خواهد بود.

اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلف مانند پیکاپ ،اخذ ویزا وقت سفارت راهنما و یاری رسان شما عزیزان می باشد ،منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :