021-41454

کارت پی ار چیست

کارت پی ار چیست

کارت پی ار چیست

کارت پی ار چیست

کانادا کشور زیبا و پهناور با اقتصادی شکوفا می باشد که این امر سبب شده است که سالانه تعداد زیادی از مردم از کشور های دور و نزدیک خواهان مهاجرت به این کشور زیبا باشند و متقاضی PR Card و یا کارت اقامت دائم کانادا باشند.

شهر های زیبا و بسیار تمیز با نرخ بیکاری پایین و انواع خدمات درمانی و امکان تحصیل رایگان تا سن بیست سالگی از دلایل جذب شدن مهاجران به کانادا می باشد.
در مورد PR Card باید ذکر شود که این کارت ، کارت اقامت دائم کانادا می باشد و می توان ان را ویزای اقامت دائم نیز نامید.

افرادی که میتوانند این کارت را از دولت کانادا دریافت کنند اجازه ی زندگی و تحصیل و البته مشغول شدن به کار را در کانادا دارند و از امکان تحصیل رایگان تا بیست سالگی مانند شهروندان کانادا بهره مند میشوند همچنین خدمات درمانی گسترده ی کانادا که غیر از عمل های زیبایی و یک سری خدمات مربوط به درمان باقی موارد را شامل میشوند ،این افراد میتوانند استفاده کنند.

در حقیقت افراد دارای PR Card از تمامی حقوق و مزایای شهروند کانادا بودن بهره می برند و تنها تمایز این افراد با شهروندان کانادا و به بیان دیگر تفاوت کارت شهروندی با کارت اقامت دائم در پاسپورت کانادایی اهالی کانادا می باشد .

شهروندان کانادا میتوانند پاسپورت کانادایی بگیرند و در انتخابات شرکت کنند اما افراد دارای اقامت دائم قادر به این کار نیستند .البته افراد دارای PR Card یا همان اقامت دائو بعد از سه سال زندگی در کانادا میتوانند برای شهروندی کانادا نیز اقدام کنند و به شهروند کانادا تبدیل شوند.

زندگی در کانادا ،زندگی راحت و امن است که با تلاش و کوشش ارزوهایتان دست یافتنی می باشد.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلفی مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت اماده ی راهنمایی و یاری رساندن به شما عزیزان می باشد.منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :