021-41454

پیاده روی در رمضان

پیاده روی در رمضان

پیاده روی در رمضان

پیاده روی در رمضان

دبی شهری توریستی میباشد که در تمام طول سال و در مناسبت های گوناگون میزبان مسافران و گردشگران از کشورهای متفاوت و از سر تاسر قاره ها میباشد.این شهر زیبا و مدرن با ایجاد امکانات گوناگون و شرایط بی نظیر اقامت و پذیرایی هر سال بر تعداد توریست های خود می افزاید .جالب است بدانید این شهر مسلمان نشین اعتقادات راسخ و محکمی دارد و تمامی فرایض دینی در این شهر انجام میشود و قوانین جدی نیز در این راستا اعمال شده است.

در ماه رمضان با برگزاری انواع مراسم و برگزاری چادر های افطار باشکوه بسیاری از توریست ها جذب این شهر میشوند تا در کنار بازدید از جاذبه ها و مناطق سرگرمی این شهر با ایین و سنن این شهر و دین اسلام نیز اشنا شوند.پیاده روی در رمضان یک طرح جالب و مورد توجه در این ماه می باشد که برای راحتی حال روزه داران در نظر گرفته شده است.

 

امکانات شهری در این راستا

پیاده روی در رمضان در واقع این طرح جالب و خلاقانه میباشد که شامل قرار دادن یخچال‌ هایی کوچک وبزرگ در پارک‌ های عمومی دبی و یا مکان هایی که پر رفت و امد است میباشد تا افرادی که برای پیاده‌ روی به این پارک ها ماجعه کرده اند بعد از زمان افطار بتوانند از انواع متفاوت نوشیدنی‌ های خنک و گوارای در این یخچال ها و خرما یا بسیاری از محصولات لبنی ساده که در این یخچال‌ ها قرار داده شده است به صورت رایگان استفاده کنند.

مردم چنانچه روزه دار بودند افطاری ساده را در فضای پارک های دبی تجربه کنند. در کل ۳۰ یخچال در ۲ پارک دبی در این ایام قرار داده میشود تا ضمن ایجاد محیطی راحت برای مسافران به ترویج فرهنگ سلامت در جامعه و البته توجه به ورزش و پیاده روی نیز بپردازد و از این روش باعث تشویق اهالی دبی برای پیاده روی و لذت بردن از فضای پارک شود.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

هتل بایا لارا آنتالیا ترکیه هتلی 5 ستاره زیبا ، لوکس و بسیار مجلل واقع در منطقه لارا آنتالیا ترکیه ، دارای فاصله 30 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و دارای فاصله 16 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :