021-41454

پارک ملی گران پارادیزو

پارک ملی گران پارادیزو

پارک ملی گران پارادیزو

پارک ملی گران پارادیزو

ایتالیا کشور زیبا و سر سبزی میباشد .این کشور از سمتی رو به دریا میباشد و در نواحی دیگر کوهستانی است که سبب شده اب و هوای معتدل کوهستانی و اب و هوای مدیترانه ای در این کشور حاکم شود.

اب و هوای خوب و باران این کشور را مملو از جنگل های انبوه و دشت های سبز و بینظیری ساخته که زیستگاه انواع گونه های جانوری میباشند.ایتالیا از این رو پارک های ملی متعددی را در خود جای داده است مانند پارک ملی گران پارادیزو که بسیار زیبا و دیدنی است.
پارک ملی گران پارادیزو Gran Paradiso پارکی دیدنی و خاص که در ابتدا به منظور یک منطقه برای شکار خصوصی پادشاه راه اندازی شد و این امر سبب گسترش و بهبود زیاد ان شد به طوری که این روزها در ایتالیا بسبار محبوب و ارزشمند تلقی میشود

مناظر بی نظیر و دیدنی از شمال غربی ایتالیا رویایی است و ساعت ها میتوان به این مناظر نگاه کرد.نام پارک از نام کوهی که در کنارش است اتخاذ شده است و دامنه های زیبای کوه در بین ابرها ناپدید است که تصویری بینظیر را خلق میسازد.

گیاهان متنوع و جانوران وحشی در این پاذک با دقت حفاظت میشوند.در این پارک های بی نظیر ساعت ها در ارامش قدم بزنید و از یدنی های بی نظیر ان غرق ارامش شوید .این مکان ها برای اشنایی با طبیعت و لذت بردن از مناظر ایتالیا و عکاسی مثال زدنی میباشند و تجربه ای خاص را برایتان به ارمغان می اورند.

ایتالیا پارک های ملی زیادی را در خود دارد و در این میان پارک ملی گران پارادیزو پارکی بسیار زیباست.بازدید از ان را از دست ندهید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های اخذ ویزا،پیکاپ و وقت سفارت یاری رسان شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

هتل دلتا تورنتو کانادا,اطلاعات هتل دلتا تورنتو کانادا,تصاویر هتل دلتا تورنتو کانادا,Delta Hotel,امکانات هتل دلتا تورنتو کانادا
هتل بایا لارا آنتالیا ترکیه هتلی 5 ستاره زیبا ، لوکس و بسیار مجلل واقع در منطقه لارا آنتالیا ترکیه ، دارای فاصله 30 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و دارای فاصله 16 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :