021-41454

پارک آنگ تونگ سامویی تایلند

پارک آنگ تونگ سامویی تایلند

پارک آنگ تونگ سامویی تایلند

این پارک در گذشته محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده بودند و بعد ها به منطقه پنانگ منتقل شدند. این پارک از 42 جزیره تشکیل شده که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی بسیاری از حیوانات مانند: میمون های دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و… می باشد.

پارک آنگ تونگ سامویی تایلند یکی از دیدنی ترین مکان ها در تور تایلند می باشد و همه ساله بسیاری از گردشگران در تور تایلند از این مکان بازدید می کنند. این پارک زیبا 250 کیلومتر مربع مساحت دارد و شامل 50 کیلومتر محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است که در نوع خود بسیار بی نظیرند.

پارک آنگ تونگ سامویی تایلند

پارک آنگ تونگ سامویی تایلند

نام این پارک به معنای جام زرین است و یکی از پر بازدید ترین مکان ها در تور تایلند به شمار می رود. در این جزیره انواع درختان و گیاهان و طبیعت دست نخورده و همچنین آب های آرام و شفاف باعث شده تا بسیاری از گردشگران در تور تایلند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

کانادا تخصص ما است:

دیگر خدمات یزدان گشت سفیران:

مطالب مرتبط

تندیس داوود در ایتالیا ساخته ی میکل آنژ که یک تندیس گر و نقاش شاخص ایتالیایی است ، می باشد که در سال 1504 میلادی ساخته گردیده است و مجسمه کامل در ۸ سپتامبر سال ۱۵۰۴ پرده برداری شد و از شاهکارهای دوره رنسانس به حساب می آید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :