021-41454

نمایشگاه طراحی میلان-HOMI

نمایشگاه طراحی میلان

 

نمایشگاه طراحی میلان-HOMI

نام کامل نمایشگاه: نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون میلان-HOMI

تاریخ شروع نمایشگاه:

08 بهمن 1395

January 27, 2017

تاریخ پایان نمایشگاه:

11 بهمن 1395

January 30, 2017

محل برگزاری نمایشگاه :

مجتمع نمایشگاهی میلان (Fiera Milano)

محصولات ارائه شونده در نمایشگاه :

سلامت و تندرستی در خانه:

محصولات متنوعی در این بخش ارائه می شوند؛ از لوازم جانبی برای حمام گرفته تا محصولات مراقبت شخصی و کالاها و لوازم جانبی برای ورزش و تناسب اندام. حمام برای شما به محلی تبدیل خواهد شد که در آن می توانید از آرامش خود در خانه لذت ببرید و کمی در آن استراحت کنید. این بخش همچنین لوازم جانبی و کالاهای ورزشی را برای علاقه مندان به تناسب اندام ارائه می دهد.

عادات زندگی:

در بخش” عادات زندگی”، شرکت های غرفه داری حضور دارند که می دانند چگونه میزها را بچینند و با لوازم مختلف، آن را بیارایند و بیشتر خاص کنند. در این بخش همچنین دکور میز، دکوراسیون منزل و راهکارهایی برای استفاده بهتر از روشنایی ارائه می شود تا خانه را به مکانی گرم و دلپذیر تبدیل کنند.

عطرها و محصولات مراقبت شخصی:

این بخش در واقع آزمایشگاهی است بر اساس حس بویایی و هدف آن ارائه و آشنایی بازدیدکنندگان نمایشگاه با دنیای عطرها برای استفاده شخصی یا محیط پیرامون است. سفری در دنیای عطرها برای کشف حرفه ای ها، شرکت های برتر و همچنین نگاهی به پتانسیل کشف نشده استفاده از حواس به عنوان ابزاری برای رونق تجارت.

هدیه ها و رخدادها:

این بخش بطور کامل به دنیای جادویی هدیه دادن اختصاص یافته است. بخش “هدیه و رخدادها” مکانی رویایی است که در آن می توانید کادوهای شگفت انگیزی را پیدا کنید؛ از چیزهای کوچک گرفته تا افراطی ترین و سرگرم کننده ترین اسباب بازی ها. زمانی لحظه های شادی تبدیل به اتفاق هایی خاطره ساز در زندگی مان می شوند که جشن هایی تمام عیار با دکوراسیون، سنت ها و بازی رنگ ها پشت آن باشند.

مد و جواهرات:

فضایی که در آن هرآنچه که در زمان ها و مکان های مختلف می توانید بپوشید یا با خود حمل کنید را دور هم جمع کرده است. جایی که محصولاتی مانند کیف، کفش، کمربند و کلاه ساخته می شود و انواع مختلفی از سبک ها و مدل های جدیدی که می توانید در تمام مکان ها و زمان ها بپوشید شکل می گیرند.

باغ و فضای باز:

بخش”باغ و فضای باز” صرفا سیستمی کامل از مبلمان، لوازم جانبی و تزئینات فضای بیرونی منزل را ارائه نمی دهد، بلکه طرح هایی نو و خلاقانه ارائه می کند که در آن از فضای بیرونی خانه نهایت استفاده را می برند.

منسوجات خانگی:

بخش “منسوجات خانگی” طیف وسیعی از منسوجات پیشنهادی برای یک خانه را پوشش می دهد: از مد تا مبلمان، ازپارچه های پوشاننده تا پارچه های رنگی و تزئینی برای بازی با نور و رنگ در محیط داخلی

سبک زندگی کودکان:

بخش سبک زندگی کودکان، به طور کامل به بچه ها و نیازهای آنها بعنوان عضوهای کوچک خانواده اختصاص یافته و ایده های مختلفی را برای راحتی آنها را در داخل خانه ارائه می دهد: از پوشاک تا دکوراسیون اتاق خواب بچه ها، محصولات بهداشتی مراقبت از نوزادان، اسباب بازی معمولی و اسباب بازی های نرم و همچنین لوازمی برای مادران باردار.

آزمایشگاه مفهومی:

یک فضای پیشرفته و نوآورانه که بر اساس طراحی، آزمایش و ترکیب عناصر مختلف شکل گرفته است. نمایشی منحصربفرد و منبعی برای شرکت های پیشرو در ارائه طرح های مفهومی نو در بازار

سرگرمی و کار:

لذت یعنی لحظه هایی که هر جا می رویم باید قدرشان را بدانیم، حال این لذت می تواند گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌‌مان باشد یا احاطه شدن توسط چیزهایی که دوست داریم. بخش “سرگرمی و کار” این لحظه ها را هدف قرار داده است، آنها را بازنویسی می کند و با کمک محصولات خاصی به یک تجربه ناب تبدیل می کند. نتیجه یک داستان از لحظات ارزشمند است با آثاری از رنگ و شوخی

توضیحات نمایشگاه :

نمایشگاه طراحی میلان (HOMI) نمایشگاه بین المللی مهمی در صنعت طراحی داخلی و دکوراسیون منزل به شمار می رود. این نمایشگاه با برگزاری جلسات، کارگاه ها، سمینارها و پروژه های خاص، فرصتی مناسب است تا در آن با آخرین تحولات، نوآوری ها و رویکردهای حال حاضر این صنعت آشنا شوید و آنها را کشف کنید. نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون میلان در 10 بخش مختلف برگزار می شود: عادات زندگی، عطرها و محصولات مراقبت شخصی، هدایا و رخدادها، سبک زندگی کودکان، کار و سرگرمی، سلامت و تندرستی در خانه، مد و جواهرات، باغ و فضای باز، منسوجات خانگی، آزمایشگاه طرح های مفهومی. تمامی این بخش ها چشم انداز کاملی را از آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه خانه و سبک های زندگی ارائه می دهند و هرگونه بازدید از نمایشگاه را به تجربه ای مغتنم و رضایت بخش تبدیل خواهند کرد. این نمایشگاه مفاهیم جدیدی را در حوزه زندگی و تجربه خانه داری – محیط داخل و خارج – عرضه می کند و پیشنهاداتی برای استفاده بهتر از روز و شب و راه حل هایی برای سلامت و تندرستی در منزل همراه با جزئیات ارائه می دهد.

خدمات آژانس یزدان گشت همراه و مشاور شما در زمینه تهیه اخذ ویزای شینگن و مقدمات ورود به کلیه  نمایشگاه  ها:

  • شامل تهیه کارت و بلیط نمایشگاه
  • وقت سفارت
  • اخذ ویزای نمایشگاه
  • تور نمایشگاهی
  • رزرو بلیط هواپیما جهت سفر
  • رزرو بهترین هتل ها در محل اقامت
  • مشاوره در تکمیل مدارک و سفارت
  •  ارائه بیمه مسافرتی می باشد .

 

برای سفر  وبازدید از جاذبه ها با ما همراه باشید .

یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی خدمات گردشگری با یک دهه تجربه در ارائه خدمات:

نمایشگاهی،توریستی،سفارت با کسب سالها تجربه برگزاری تورهای نمایشگاهی با قیمت مناسب خدمات بسیار با کیفیتی را در اختیار مسافرین خود قرارداده.

در نظر داشته باشید تیم یزدان گشت سفیران:

با داشتن کارگزاران مجرب و داشتن تجربه کافی درزمینه خدمات گردشگری و همچنین برگزار کننده تورهای توریستی، ویژه سفارت و نمایشگاهی گروهی و انفرادی ،

میتواند انتخاب خوبی برای سفر اسوده در پناه یزدان با کمک تیم یزدان گشت سفیران باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر  با مجموعه یزدان گشت سفیران در تماس باشید.

۴۱۴۵۴- ۰۲۱: تلفن
۰۹۳۸۷۴۷۳۵۷۷: شماره واتس اپ

مطالب مرتبط

این پارک با بیش از 124 هکتار مساحت بزرگتزین پارک دبی به شمار می اید و یکی از جالب ترین پارک های کشور امارات است این پارک در خارج از شهر قرار گرفته است اما به دلیل امکانات خوب و وسعت زیادی که دارد این پارک یکی از انتخاب های خانواده ها است که در جاده الخوانیج (در 9 کیلومتری فرودگاه دبی) قرار دارد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :