021-41454

مکان های زیارتی ایتالیا

مکان های زیارتی ایتالیا

مکان های زیارتی ایتالیا

مکان های زیارتی ایتالیا

کلیساها شهر ونیز:

در این شهر بیشتر از 200 کلیسا و 8 کلیسا سلطنتی وجود دارد.علاوه بر مکان های زیارتی جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی دارد که سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند.کلیسا سن مارک، سانتا ماریا و ریالتو جزو کلیساهای سلطنتی ونیز می باشند .در همه کلیساهای این شهر اثار هنری زیادی وجود دارد.

در نزدیکی کلیه این کلیساها و مکان های گردشگری ونیز هتل های زیادی وجود دارد.

پادووا:

کاخ سلطنتی سنت آنتونی جزو مکان های زیارتی ایتالیا محسوب می شود. سنت آنتونی وصیت کرده بود که در کلیسا دفن شود و با گذشت زمان این کلیسا بزرگتر شد و امروزه چهار صومعه و اشیای گرانقیمت زیادی دارد.

کلیسای سنت مارک در ونیز هم مانند این کلیسا می باشد .هر دو کلیسا فرهنگ و مذهب کشور ایتالیا را به بازدید کنندگتن نشان می دهند .پادووا در اصل یک شهر سرشار از هنر و فرهنگ می باشد .هنرمندان زیادی جذب شهر پادووا شده اند.

تورین:

این شهر به خاطر نمایش کفن مقدس به یک شهر مذهبی تبدیل شده و جز مکان های زیارتی ایتالیا است. پارچه ای کتان که به صلیب کشیده می شود همان کفن مقدس است. بیشتر مردم بر این باورند که کفن مقدس، کفن عیسی مسیح می باشد.به خاطر همین این پارچه برای مسیحیان ایتالیا بسیار مهم می باشد.هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این کفن به تورین سفر می کنند. در این شهر یک کارخانه شکلات سازی بسیار معروفی وجود دارد.

لورتو:

خانه مقدس تورین بسیار معروف و مجبوب است طبق گفته مردم حضرت مسیح در انحا به دنیا امده است به همین دلیل بیشتر گردشگران از این خانه دیدن می کنند.

کلیسای سانتا کازا

از دیگر مکان های زیارتی ایتالیا می باشد که بسیار محبوبیت دارد. عمارت این کلیسا بسیار بزرگ است و همچنین ناقوسش بزرگ می باشد و اثارهای  هنری زیادی در آن وجود دارد .

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

  • تلفن: 02141454
  • آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :