021-41454

موزه کفش کانادا

موزه کفش کانادا

موزه کفش کانادا »

در برخی خرده فرهنگ ها در کانادا امده است از روی کفش ملت‌ها، می‌توان فرهنگ ان ها را متوجه شد در مثال هایی در انگلستان امده است که با کفش و ساعت می توان به شخصیت افراد پی برد این موضوع یکی از مسائل مهم برای از قوه به فعل در امدن ایده تاسیس موزه کفش شده است.

در  موزه کفش  علاوه بر به نمایش در آمدن کفش‌های مختلف، تاریخچه تحول در ساخت کفش به قدمت حیات بشر نمایش داده می‌شود.

در این موزه منحصر به فرد بیش از 12 هزار جفت کفش در شکل‌ها و جنس‌ها و طرح ها و رنگ های مختلف و مربوط به دوره‌های گوناگون از سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است.

در این موزه شکل های متفاوتی از کفش ها رامی بینید این موضوع به این دلیل است که با پیشرفت بشر و تکامل یافتن او توانست تشخیص بدهد چه مدل کفشی و در چه ابعادی می تواند نیاز او به داشتن پاپوشی مطمئن را برطرف کند.

در  موزه کفش کانادا کفش‌هایی از قرن هجدهم تاکنون همراه با ابزار و وسایلی که برای ساختن ان ها به کار می رفته است  به نمایش در امده است.

در این موزه به تدریج خواهید فهمید که  چگونه کفش از وسیله‌ای که صرفا برای محافظت از پاها ساخته می‌شد به یکی از مهمترین نشانه‌های شخصیت و موقعیت اجتماعی و اقتصادی افراد تبدیل شده است.

در این موزه همچنین تعدادی از کفش‌های پادشاهان گذشته به نمایش گذاشته شده است.

موزه به چهار بخش تقسیم می شود:

همه چیز درباره کفش ها که شامل کفش از دوران کهن تا کنون است.

هویت زیبایی و غرور که متعلق به کفش ها و پاپوش های بومیان آمریکای شمالی است.

جمع آوری شده بیان کننده داستان کفش سازی ها – قربانیان مد بیان خطرات لباس در قرن نوزدهم

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

فستیوال هنر انگلیس,فستیوال هنر برایتون,فستیوال هنر انگلستان,فستیوال هنر,فستیوال هنر برایتون انگلیس,تاریخ فستیوال هنر در انگلیس,محل برگزاری فستیوال هنر

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :