021-41454

موزه تاریخ طبیعی لندن

موزه تاریخ طبیعی لندن

موزه تاریخ طبیعی لندن

موزه تاریخ طبیعی لندن

این موزه که در مرکز جنوب کنزینگتون  واقع شده است.

این موزه یکی از سه ساختمان نمادین در جاده نمایشگاه است و  ساختمان های دیگر به ترتیب موزه های ویکتوریا و آلبرت و موزه علم هستند.

این موزه در سال ۱۸۸۱ میلادی به عنوان قسمتی از موزه بریتانیا تاسیس شد.

در سال ۱۹۶۳ این موزه از موزه بریتانیا جدا و تا سال ۱۹۹۲ با نام موزه بریتانیا (تاریخ طبیعی) شناخته میشده است و 80 میلیون نمونه در پنج مجموعه جداگانه در این مکان قرار داشت.

ورود به این موزه فوق العاده کاملا رایگان است،و این بین معنا است که در هر ساعتی که شما بخواهید می توانید از این موزه بازدید کنید.

برخی از نمایشگاه های قابل پرداخت وجود دارند که بعضی از اوقات کار می کنند و در طول سال تغییر می کنند، اما هیچ اجباری نیست که در این نمایشگاه ها حضور پیدا کنید.

تمام آن چه که در این موزه جمع آوری می شود صرف امور خیریه می شود.

این موزه صدها زمینه برای کشف موضوعات مختلف دارد و اطلاعات زیادی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا در طول سفر خود به آنها دسترسی پیدا کنند.

موزه به چهار منطقه مختلف تقسیم شده است: قرمز، آبی، سبز و نارنجی. مناطق آبی و سبز.

هر کدام این اسکلت ها و نمونه های پستانداران، خزندگان، پرندگان، حشرات و البته دایناسورها با نمایش ویژه اولین فسیل تی رکس که تا کنون یافت شده می باشد.

بخش‌های مختلف این موزه، هر سن و سلیقه‌ای را سرگرم می‌کند؛ از بخش دایناسورها که معمولا همه‌ی بچه‌ها دوستش‌ دارند گرفته تا قسمت زمین‌شناسی که علاقه‌مندان زمین و فضای اطرافش به آن جذب می‌شوند،

قسمت گنج‌ها و اشیاء قدیمی که مورد علاقه‌ی کلکسیون‌ بازها است.

بازدید از این موزه را از دست ندهید.

لینک های مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :