021-41454

مقایسه اجاره خانه بین تهران و تورنتو

مقایسه اجاره خانه بین تهران و تورنتو

مقایسه اجاره خانه بین تهران و تورنتو »

مقایسه اجاره خانه بین تهران و تورنتو

وقتی بخواهیم مقایسه ای بین هزینه ها مسکن و اجاره خانه در ایران و اکثر کشورهای دیگر دنیا انجام دهیم ، متاسفانه خواهیم یافت که ایرانی ها در این مورد بیشترین هزینه ها رو باید بپردازند ، حال ما در این مطلب مقایسه جالبی در این راستا میان تهران و شهر تورنتو کانادا خواهیم نمود.البته در راستا قیمت ها ، زمان انجام این تحقیق را در نظر بگیرید و مسلما این قیمت ها تا الان فرق نموده اما نسبیت آن طبیعتا به همان منوال باقی مانده است.

مقایسه اجاره خانه بین تهران و تورنتو

در یک مقایسه انجام شده بین دو منطقه تا حدی مشابه از همه نظر من جمله جایگاه شهری و … در تهران و تورنتو به این نتیجه دست یافته شد که مردم ایران بیش از هفت و نیم برابر مردم تورنتو متحمل هزینه ها مربوط به مسکن و اجاره هستند!

منطقه ای مانند نورث یورک تورنتو و حوالی خیابان رسالت ایران نیز در این راستا مقایسه شدند و همچنین مناطق نزدیک و پیرامونِ مشابه آن دو ، حال آمار را ببینید ! : در منطقه نام برده شده در تورنتو مردم اجاره ماهانه ای حدود 1000 دلار را متحمل هستند و در راستا اجاره چیزی بنام رهن ، پول پیش اجاره و ودیعه وجود ندارد ، این آمار مربوط به یک آپارتمان 75 متری می باشد و جالب است بدانید که این هزار دلار گفته شده تنها برای اجاره نبوده و شامل همه هزینه ها مانند شارژ ساختمان ، هزینه برق و آب و گاز و … ساختمان می گردد بعبارتی شهروند تورنتویی برای این موارد نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارد! فقط میمونه هزینه اینترنت و خرید سرویس اینترنت از شرکت آی اس پی مد نظر است.

مقایسه اجاره خانه بین تهران و تورنتو » در تهران

حال همین مقایسه برای این آپارتمان با واحد 75 متری را در تهران خودمون بکنیم! در رسالت و مثلا اطراف آن مانند سید خندان ، خواجه عبدالله و … برای اجاره همین آپارتمان به ودیعه 50 میلیونی برای رهن نیاز دارید و برای اجاره باید ماهی یک و نیم میلیون تومان بدهید که در تورنتو حدود ماهی 1200 دلار می گردد آن هم بدون ودیعه و پول رهن! ضمن اینکه هزینه ها شارژ ساختمان ، آب ، برق ، گاز و … نیز جدا حساب میگردد در تهران. البته ذهن خود را درگیر تفاوت 200 دلاری و هزینه ها آبومان و برق و گاز و … را تنها در نظر نگیرید و پیش خودتان نگویید : “حالا مگه چقد فرق داره؟!!” بلکه در کل درآمد های ماهانه و سالانه و سایر هزینه های شهری بین یک شهروند تهرانی و تورنتویی را در نظر بگیرید چرا که یک کارگر ساده در تورنتو درآمد ماهانه ای حدود 3000 دلار دارد که به پول الان (1395) بیش از 9 میلیون تومان ایران می شود و اما در تهران وقتی یک کارگر ساده یا کارمند باشید (البته بسته به کار و تخصص متغیر است) اما در آمدی بین 600 تا 800 هزار تومان خواهید داشت! با این تفاسیر شهروند تورنتویی یک سوم درآمدش را خرج اجاره می کند و اما یک کارمند در تهران باید حدود دو و نیم برابر حقوقش را به اجاره دهد.

» آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا کانادا در اسرع وقت از آژانس یزدان گشت سفیران ، اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس : 41454 – 021

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور کانادا

مطالب مرتبط

شهر استانبول ، قطب صنعتی و تجاری ، تاریخی و یکی از قطب های بزرگ گردشگری بنا بر پیشینه و پشتوانه تاریخی بسیار طویل و کهن که برمی گردد به دوران امپراطوری عثمانی و فراز و نشیب های بسیار که باعث شده است که استانبول شهری گردد پر از آثار تاریخی ، بناها و معماری های تاریخی و کاخ های تاریخی زیادی باشد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :