021-41454

معرفی رستوران ها لندن

معرفی رستوران های لندن

معرفی رستوران ها لندن

معرفی رستوران ها لندن : رستوران koya

اگر به دنبال امتحان کردن غذاهای ژاپنی در لندن هستید، این رستوران که در مرکز شهر واقع شده است، بهترین پیشنهاد برای شما محسوب می شود.

غذاهای سنتی SanukiUdon که از بهترین مواد اولیه و تازه ترین ها و مرغوب ترین ها تشکیل شده است در اختیار شما قرار می گیرد

این غذا ها به سبک سنتی ژاپن تهیه شده اند برای شما فرصت امتحان کردن انواع غذاهای ژاپنی را فراهم می کند.

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه London Charing Cross است که در فاصله یک کیلومتری رستوران قرار داشته و با ۱۲ دقیقه پیاده روی یا ۵ دقیقه سوار بر تاکسی می توان به آن رسید.

نزدیک ترین ایستگاه مترو نیز ایستگاه Leicester Square است

 

رستوران duck and waffle

این رستوران دارای چشم اندازی خیره کننده از پایتخت انگلستان می باشد در این رستوران می توانید این احساس را داشته باشید که گویی تمام لندن زیر پای شما است این رستوران به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

در منوی این رستوران نیز انواع غذاهای مختلف با طعم و کیفیت خوب وجود دارد.و تهیه شده توسط بهترین سرآشپز ها است

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه London Liverpool Street است که در فاصله ۱۵۰ متری رستوران قرار دارد.

 

معرفی رستوران ها لندن : رستوران HURWUNDEK

امروزه صرفه جویی در وقت یکی از مهمترین ارکان زندگی شهری محسوب شده و مردم تلاش می‌کنند از زمان خود بهترین بهره برداری ممکن را بکنند.

کافه رستوران Hurwundeki را می توان یکی از عجیب ترین رستوران های شهر دانست زیرا این رستوران و کافه در عین حال یک آرایشگاه نیز محسوب شده و شما می‌توانید به طور همزمان با سفارش غذا و طی مدت انتظار برای آماده شدن آن موی سرتان را نیز اصلاح کنید.

این کافه رستوران، انواع غذاهای کره ای را با کیفیت بالا ارائه می‌کند.

 

رستوران aqua shard

این رستوران که در طبقه سی و یکم یکی از برج های لندن قرار گرفته است و همین موضوع نشان دهنده این موضوع است که دارای چشم اندازی فوق العاده زیبا به شهر بوده و می توان از آن مشهورترین نقاط شهر را مشاهده کنید.

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه London Bridge است که در فاصله ۱۵۰ متری رستوران قرار داشته و با ۲ دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید.

 

معرفی رستوران ها لندن : رستوران sarastro

این رستوران یکی از عجیب ترین و منحصر به فرد ترین رستوران ها در لدن محسوب می شود در این رستوران آن چه که در بدو ورود توجه شما را جلب می کند این است که مبلمان منحصر به فردی را در رنگ های مختلف می بینید.

گذراندن ساعاتی از غروب تا تاریک شدن هوا در این رستوران، خاطره ای فراموش نشدنی برای هر کسی خواهد بود.

هزینه هر وعده به طور متوسط تا ۳۰ پوند برای هر نفر می باشد.

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه City Thameslink است که در فاصله ۱ کیلومتری رستوران قرار داشته و با ۱۵ دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید.

اگر هم قصد استفاده از تاکسی را دارید، این مسیر در ۹ دقیقه طی خواهد شد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به رستوران Sarastro نیز ایستگاه Covent Garden است که در فاصله ۶ دقیقه پیاده روی با این رستوران قرار دارد.

 

رستوران shakazulu

رستوران Shaka Zulu به عنوان بزرگترین رستوران ارائه دهنده غذاهای آفریقای جنوبی در لندن شناخته می‌شود.

تزئینات دیواری این رستوران از چوب های تراش خورده منحصر به فرد و بسیار زیبایی است که به همراه موسیقی زنده، فضایی خانوادگی و دلپذیر را فراهم کرده است.و سعی کرده است تا خود را به فضای کشور افریقای جنوبی نزدیک و نزدیک تر کند.

 

رستوران گوردن رمزی (Gordon Ramsay)

رستوران گوردون رمزی رستورانی 3 ستاره ( میشلین ) است که در سال 1998 توسط سر آشپز گوردون رمزی افتتاح شد. این رستوران زیبا هیچ یک از مشتری هایش را تا به حال ناراضی بدرقه نکرده است چرا که کیفیت و طعم غذا ها یش بی عیب و نقص ، بوده و با سرویس دهی عالی و فضا ی تمیز و دلنشینی که دارد همه از استفاده از این رستوران رضایت کامل داشتند .

منوی رستوران شامل غذاهای فرانسوی ، انگلیسی ، اروپایی ، غذاهای مخصوص گیاه خوران و بدون گلوتن است . رستوران گوردون برای قرار های عاشقانه ، قرار های کاری و موقعیت های خاص مناسب است. افراد می توانند برای صرف وعده های ناهار ، شام و آخر شب به این رستوران بروند.

امکانات : رزرو میز ، میز خصوصی ، دسترسی به ویلچر.

ساعت کار : دوشنبه تا جمعه از ساعت 12 ظهر تا 14:15 بعد از ظهر ، و از ساعت 18:30 عصر تا 10:15 شب.

 

معرفی رستوران ها لندن : رستوران هدون (Hedone )

رستوران هدون در سال 2011 توسط سر آشپز مایکل جانسون افتتاح شد و خیلی زود مورد توجه مردم قرار گرفت و تحسین همشهری ها و گردشگران را برانگیخت . این رستوران جوایز بسیاری از جمله “میشلین” را از آن خود کرده است.

کیفیت و طعم غذا ها ، سرویس دهی ، برخورد کارکنان و فضای رستوران همگی عالی و قابل قبول هستند. منوی رستوران شامل غذا های اروپایی است و افراد می توانند وعده های ناهار ، شام و آخر شب را در این رستوران میل کنند. رستوران هدون برای موقعیت های خاص مکان مناسبی است.

امکانات : رزرو میز ، دسترسی به ویلچر .

ساعت کار : سه شنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت 18:30 عصر تا 21:30 شب .

پنجشنبه ، جمعه و شنبه از ساعت 18:30 عصر تا  21:30  شب ، و از 12 شب تا 2:15 بامداد .

یکشنبه ها و دوشنبه ها تعطیل است.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :