021-41454

مجهز ترین پارک دبی

مجهز ترین پارک دبی

مجهز ترین پارک دبی

مجهز ترین پارک دبی

دبی این شهر زیبا و توریستی که سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از سراسر قاره ها می باشد انچنان خود را برای میزبانی از مسافرانش تجهیز کرده است که روز به روز بر تعداد طرفدارانش در میان گردشگران افزوده می شود .

این شهر که تنها در طی صد سال اخیر دست خوش تحولات زیادی شده است در کنار انواع هتل های لوکس و مجلل انواع مراکز تفریحی و گردشی را نیز بناکرده است و این شهر که دارای اب و هوای گرم و خشک است با صرف هزینه های بسیار بالا در خود تعداد زیادی پارک را بنا کرده است .

این پارک ها برای ابیاری به سیستم ابیاری قطره ای مجهز هستند تا حدود زیادی چهره ی دبی را تغییر داده اند و شما میتوانید شاهد فضاهای سبز زیبایی در این شهر باشید , اگرچه این شهر در فصل تابستان که دمای هوا به 50 درجه میرسد پارک هایش تقریبا بدون بازدید کننده می باشد.  در میان پارک های دبی مجهز ترین پارک در دبی بی شک پارک خور می باشد.

 

بخش ها و اطلاعات تکمیلی پارک

پارک خور با طولی در حدود 2.6 کیلومتر می باشد که در امتداد خور دبی و البته در میان دو پل المکتوم و القرهود قرار دارد.مجهز ترین پارک در دبی در خود شهر بچه ها را دارد که یکی از جذاب ترین تفریحات برای خانواده ها در شهر دبی می باشد.همچنین سرزمین عجایب دبی هم درست در کنار این پارک قرار دارد.

همان پارک خور دارای قسمت ها و تجهیزات بسیار متنوعی می باشد مانند چندین هکتار باغ، اسکله های ماهیگیری برای علاقه مندان به این ورزش مفرح، مسیر های خاص برای دو و پیاده روی در این پارک، محل هایی تهیه ی انواع کباب و غذاها (باربی کیو)، زمین های مجهز ویژه بازی بچه ها، تعداد زیادی رستوران و کیوسک برای فروش غذاها و اسنک های مختلف از امکانات این پارک می باشد.

مطالب مرتبط

هتل هرازدان ایروان ارمنستان هتلی 3 ستاره و مجلل و زیبا با محیطی دنج در جوار رودخانه هرازدان و در نزدیکی میدان جمهوری ایروان و مرکز شهر قرار داشته و تنها 20 دقیقه مسافت با ماشین تا فرودگاه بین المللی ایروان ارمنستان دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :